Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Δήμητρα Αλεξανδράκη: Έκτο ωραιότερο μοντέλο στον κόσμο!

Δήμητρα Αλεξανδράκη: Έκτο ωραιότερο μοντέλο στον κόσμο!
Επέστρεψε με το κεφάλι ψηλά από την Κίνα έχοντας στα μπαγκάζια της τον τίτλο του έκτου ωραιότερου μοντέλου στον κόσμο!



Ο λόγος για τη Δήμητρα Αλεξανδράκη. Διακρίθηκε στον παγκόσμιο διαγωνισμό ομορφιάς «Miss Model of the World 2010» κατακτώντας με το σπαθί της την έκτη θέση.

«Είμαι υπερήφανη για τη διάκρισή μου. Δούλεψα πολύ σκληρά, γι’ αυτό και τα κατάφερα. Εδωσα τον καλύτερό μου εαυτό για την Ελλάδα και ευτυχώς οι κόποι μου έπιασαν τόπο» είπε χαρακτηριστικά.
Η μεσογειακή της ομορφιά γοήτευσε τους Κινέζους, καθώς ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στη χώρα τους. Νικήτρια του διαγωνισμού στέφθηκε η Αμερικανίδα διαγωνιζόμενη.

Ωστόσο και η ελληνική αποστολή είχε πολύ καλό αποτέλεσμα, με τη Δήμητρα να μπαίνει στη δεκάδα των πιο όμορφων μοντέλων του κόσμου. Οσο για το «Νext top model» και τα... καρφιά που άκουγε από την κριτική επιτροπή;


«Εχω ξεκινήσει νέα πράγματα, το παρελθόν δεν μ’ ενδιαφέρει. Πάντα από τις εμπειρίες μου κρατάω τα καλά και σβήνω τα άσχημα» μας λέει, αναφερόμενη στη συμμετοχή της στο μοντελοριάλιτι του ΑΝΤ1.


gossip-tv.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...