Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ ΝΕΟΧΩΡΙΤΕΣ ....ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ !!!!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgq9Geiv5gWsz5jEYJNl4GHj5ocnpQJWcKjatkZA0Djta-PZNzRnjwtpbpkRy1ONn_PiqdNErWB0S2sy1YDdahGLKN40QXB31Ndny5N3Hia8svG1Gw3xr1rCg7eRpLKYkQ_3e2cc6dKnZQu/s1600/DSC00786.JPGΛαμβάνοντας πολύ σοβαρά υπόψιν τις παραπληροφορήσεις ,
τις όποιες έχουν σαν στόχο την υπόληψη μου και το κύρος μου,
επειδή από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα την δημιουργία του συλλόγου Νεοχωριτών δέχομαι μεγάλες πιέσεις,ύβρεις ,χαρακτηρισμούς ανεπίτρεπτους και διαφόρων ειδών λόγια και πράξεις που είναι ανέντιμα.



Ύστερα από μηνύματα που δέχθηκα υποψιάζομαι ότι υπάρχει δόλος με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα στην προσωπική μου ζωή και στην ψυχική υγεία μου .
Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να με ξαναπροσβάλλει και να με αμφισβητήσει .

Ύστερα από αυτά λοιπόν είναι ηλίου φαεινότερο ότι ο σκοπός είναι να απομακρυνθώ από την θέση του προέδρου συλλόγου Νεοχωριτών Μυρτουντίων Ηλείας  και να αναλάβει καθήκοντα κάποιος που θα είναι πιο ανεκτικός στα όσα μου επισυνάπτουν .
Θα ήθελα λοιπόν να σας ενημερώσω ότι:

ΘΕΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΥΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ 
(ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ Δ.Σ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ )
ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ 45 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 59 ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΜΟΥ.
ΚΑΙ ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΑ  6 ΑΠΟ ΤΑ 7 ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.

Το κάνω αυτό ως ένδειξη διαμαρτυρίας  για τα κακώς κείμενα ,τους μισητούς χαρακτηρισμούς και για ότι μου έχουν προσάψει κακώς και χωρίς υπόσταση.


Χωρίς μίσος και χωρίς κατηγορίες σε κανέναν,
αφήνω την παραίτηση μου στα χέρια σας, εσείς θα κρίνεται και οι ωριμότεροι στο μυαλό ας με συμβουλέψουν .

με βαθύτατη εκτίμηση 
Στριγάς Γ Ιωάννης
πρόεδρος συλλόγου Νεχωριτών Μυρτουντίων Ηλείας

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ti sou ekanan re gianni? aytos pou eipe oti einai kako xwrio ta liga spitia kati eixere... paratatous k min asxolise den axizei o kopos.............

miltos είπε...

Γιαννη τι εγινε παλι και επιβεβαιωνεται η καταρα του χωριου δηλαδη οτι ο ενας να προσπαθει να βγαλη το ματι του αλλου μολις δουνε οτι φαινεται παραθυρο για να βγουν απο την αφανεια.Πιστευω οτι ολοι εχουν καταλαβει τον σκοπο του συλλογου ,δεν ανηκη σε κανενα ανηκη σε ολο τον κοσμο του χωριου σε ισα κοματια και οι εκλεγμενοι ειναι εκει για να φερουν εις περας αυτα που λεει το καταστατικο και τιποτα παραπανω.Η αναγνωρηση ερχεται με τα εργα και οχι απο τις θεση που εχεις στον συλλογο.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Μ.ΒΗΧΟΣ

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...