Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Ο Λούκας Γιώρκας στο iliatora.gr


Ο Λούκας Γιώρκας στο iliatora.gr
Στιγμιότυπο από τη συνέντευξη που παραχώρησε ο Λούκας Γιώρκας στον Κωνσταντίνο Παρασκευόπουλο, για το iliatora.gr.
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι τα τάλεντ σόου δεν μπορούν να αναδείξουν καλλιτέχνες. Άλλοι μάλιστα αποδοκιμάζουν όσους συμμετέχουν.
Η ουσία είναι πάντως πως αν έχεις ταλέντο και μεράκι για αυτό που κάνεις, τότε αργά ή...
... γρήγορα θα αναδειχθείς είτε μέσα από ένα τάλεντ σόου είτε μέσα από την καλλιτεχνική σου διαδρομή, όσο χαμηλά κι αν ξεκινάει αυτή.
του Κωνσταντίνου Παρασκευόπουλου

Ο Λούκας Γιώρκας ξεκίνησε τη δική του πορεία μέσα από μικρούς μουσικούς χώρους στην Πάτρα, ερχόμενος στην Ελλάδα από την Κύπρο για να σπουδάσει, συμμετείχε στο τάλεντ σόου Χ-FACTOR 1, το οποίο κέρδισε, ενώ φέτος, μετρώντας ακόμα μια νίκη (αυτή του ελληνικού τελικού της Γιουροβίζιον), θα κληθεί να υπερασπίσει τα ελληνικά χρώματα στη μουσική αρένα της Ευρώπης.

Πιστεύετε ότι όλα αυτά μπορεί να συμβαίνουν τυχαία στη ζωή του κάθε ανθρώπου; Δε νομίζω, που λέει και η γνωστή διαφήμιση.

Έχοντας ζήσει όλη την προετοιμασία του φετινού διαγωνισμού από αρχής, είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από πολύ κοντά και τον φετινό μας εκπρόσωπο και σας διαβεβαιώνω πως τίποτα από όσα έχει κάνει μέχρι σήμερα δεν ήταν τυχαίο. Επετεύχθησαν ύστερα από πολλή επιμονή, κόπο και σκληρή δουλειά και ελπίζουμε στο μέλλον να ανταμειφθεί για την προσπάθειά του αυτή, αρχής γενομένης από τη Γιουροβίζιον.

Λίγες μέρες, λοιπόν, πριν αναχωρήσει για το Ντίσελντορφ, βρεθήκαμε μαζί του σε κεντρικό καφέ στο Θησείο και υπό το μοναδικό ανοιξιάτικο άρωμα που αναδύει η πανέμορφη αυτή γωνιά της πρωτεύουσας, ο Λούκας απάντησε με άμεση ειλικρίνεια στις  ερωτήσεις μας.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Από την  Κύπρο στην Ελλάδα κι από εδώ στις μουσικές αυλές της Ευρώπης. Πόσο μακρινό ήταν το ταξίδι αυτό;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Νομίζω είναι απροσδιόριστης απόστασης, γιατί ακόμα δεν έχει τελειώσει, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για ένα ευχάριστο ταξίδι και πλέον αναμένω με τον Stereo Mike να το κάνουμε βήμα- βήμα και να το ζήσουμε όσο πιο έντονα γίνεται. Κατάλαβα μετά από τα ταξίδια που κάναμε πως πρόκειται για μια γιορτή μουσική και πρέπει να την απολαύσουμε.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Τι ήταν αυτό που σε κέρδισε περισσότερο στη μουσική ώστε να αφήσεις την επιστήμη της Βιολογίας;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Η μεγάλη μου αγάπη ήταν πάντα η μουσική. Η Βιολογία ήταν μια επιστήμη την οποία αγαπάω αλλά η μουσική ήταν, από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου, η διέξοδος  στα προβλήματα μου. Οι πιο έντονες στιγμές της ζωής μου είναι ταυτισμένες με την μουσική. Εξάλλου τα πρώτα μου μουσικά βήματα στην Ελλάδα ήταν εξίσου σημαντικά και εξίσου όμορφα και εύχομαι να συνεχίσουν και στο μέλλον οι καλές στιγμές.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Αρκετοί εξέφρασαν την άποψη πως ενώ τους άρεσε το τραγούδι σου, η παρουσίαση στον ελληνικό τελικό δεν τους έπεισε. Τι έχεις να τους απαντήσεις;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Καταρχάς, πιστεύω οτι το τραγούδι μας έχει μια δυναμική και ένα πάθος. Και εκείνο το βράδυ και οι πέντε άνθρωποι που ήμασταν πάνω στη σκηνή, προσπαθήσαμε να τα αναδείξουμε αυτά δίνοντας την ψυχή μας. Απ΄την άλλη είμαι της άποψης ότι ευτυχώς που έγιναν και λάθη, για να μπορέσουμε να γίνουμε καλύτεροι και να κάνουμε την τέλεια εμφάνιση πλέον στη σκηνή της Γιουροβίζιον.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Θα υπάρξουν αλλαγές ή κάποιες βελτιώσεις τόσο στο οπτικό όσο και στο μουσικό μέρος του τραγουδιού;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Όσον αφορά το μουσικό μέρος του κομματιού έχει ήδη κυκλοφορήσει μια καινούρια version, ενώ σε οτι έχει να κάνει σχέση με το οπτικό θα είναι κάτι πολύ διαφορετικό από οτι δείξαμε στην Ελλάδα. Θα υπάρχει, δηλαδή, πιο έντονα η εικόνα της μίξης του χιπ-χοπ με το ζεϊμπέκικο και σ΄αυτο το σημείο θα βάλω τρείς τελείες και θα μας επιτρέψετε κάποιες εκπλήξεις να τις κρατήσουμε για το Ντύσσελντορφ. Πάντως το σίγουρο είναι οτι δεν θα υπάρχει τραπέζι.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Οπότε ανανεώνουμε το ραντεβού για λίγο πριν τα μεσάνυχτα της 10ης Μαΐου, μιας και θα εμφανιστούμε στην 19η και τελευταία θέση του  α΄ημιτελικού;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Τέλειο δεν είναι αυτό; Το θεωρώ τύχη να κληρωθούμε στην τελευταία θέση. Άλλωστε όλο το τραγούδι έτσι όπως σχηματίστηκε οφείλει και ένα μεγάλο μέρος του στην τύχη. Πραγματικά αισθάνομαι πολύ τυχερός που λαμβάνω μέρος σε όλο αυτό. Ελπίζω, η τύχη  να είναι μαζί μας μέχρι το τέλος.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Τί έχεις αποκομίσει από τη μέχρι τώρα περιπλάνησή σου στις άλλες χώρες της Ευρώπης, στα πλαίσια της προώθησης του Watch my dance;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Έχω αποκομίσει ήδη πάρα πολλές εμπειρίες, γνωρίζοντας ανθρώπους άλλης κουλτούρας, άλλης νοοτροπίας και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο γιατί με ενδιαφέρει να λαμβάνω καινούρια ερεθίσματα.

Γνώρισα επίσης τον Άντονι, τραγουδιστή του συγκροτήματος Βlue που εκπροσωπούν το Ην. Βασίλειο, ο οποίος όχι μόνο είναι Κύπριος αλλά είναι κι από το ίδιο χωριό με εμένα, την Αραδίπου. Και στην Ολλανδία που συναντηθήκαμε μιλήσαμε άπταιστα κυπριακά.

Κάτι ακόμα που μου έκανε τρομερή εντύπωση, γιατί είχα μια προκατάληψη, ήταν η θερμή υποδοχή από τους τούρκους συναδέλφους. Δεν το περίμενα. Μάλιστα ο μπασίστας του τουρκικού συγκροτήματος, τη βραδιά που τραγουδήσαμε live στο Άμστερνταμ μου έκανε το πιο συγκλονιστικό σχόλιο που έχω ακούσει. Είπε ότι μέσα από το τραγούδι μας είδε οτι έχω την ψυχή χιλίων ανδρών κι οτι με τη φωνή και το χάρισμα που έχω θα γίνω καλός τραγουδιστής. Ε, αυτό με απελευθέρωσε πλήρως.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Ποιοι ήταν οι σταθμοί της περιοδείας σας;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Καλύψαμε τέσσερις χώρες, Αγγλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Τουρκία, ενώ τελευταία εμφάνιση ήταν στην Κύπρο κι από οτι ξέρω η επόμενη στάση θα είναι ο τελικός σταθμός το Ντύσσελντορφ, όπου για δεκαπέντε ημέρες θα χτυπάει η μουσική καρδιά της Ευρώπης.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Αν έρθω στην Κύπρο που θα προτιμούσες να με ξεναγήσεις;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Κοίτα υπάρχουν πολλά όμορφα μέρη στην Κύπρο, όπως είναι η Πάφος, η πέτρα του Ρωμιού, τα λουτρά της Αφροδίτης, οι τάφοι των βασιλέων. Πραγματικά νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να έρθεις, είναι μια ώρα απόσταση από την Ελλάδα.

Πολύ ωραία μέρη υπάρχουν επίσης στα κατεχόμενα, με πραγματικά πολλές φυσικές ομορφιές τις οποίες όμως δεν έχουμε την τύχη και την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά με τον τρόπο που θα θέλαμε κι αυτό με στεναχωρεί πολύ. Και προσωπικά εγώ δυσκολεύομαι, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, να πάω απέναντι και προς το παρόν δεν έχω και σκοπό.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Τελικά την έχει η ψυχή σου τη φωτιά;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Χμμμμ...

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Δύσκολη ερώτηση;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ
: Καθόλου. Στην ψυχή μου μέσα υπάρχει μια πυρκαγιά, όχι απλά μια φλόγα όχι απλά μια φωτιά, κι αυτή είναι η αγάπη μου για τη μουσική που ανεξαρτήτως αποτελέσματος της Γιουροβίζιον εύχομαι να καίει τόσο έντονα. Αυτή η πυρκαγιά, η φλόγα, η φωτιά είναι πηγή έμπνευσης για μένα και εύχομαι να μη σβήσει ποτέ.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Δηλαδή όλη αυτή η διαδικασία της Γιουροβίζιον άναψε περισσότερο το πάθος σου για τη μουσική;

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Σού είχα πει από την αρχή ότι αυτό το τραγούδι με άγγιξε στα πιο βαθιά σημεία της ψυχής μου, με άγγιξε από την καρδιά μου μέχρι το δέρμα μου και αυτό θα προσπαθήσω να το αποδώσω όσο καλύτερα μπορώ τη βραδιά του α΄ημιτελικού και -με την ευχή του θεού και την αγάπη του κόσμου- και στον τελικό.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Δράττομαι της ευκαιρίας τώρα που είπες «με την ευχή του Θεού» να σε ρωτήσω για τη σχέσή σου με τη θρησκεία.

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Πιστεύω στο Θεό, πιστεύω στον Ιησού Χριστό, όπως πιστεύουν όλοι οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι και έχω τον προσωπικό μου αγώνα όπως όλοι μας και προσπαθώ να βρίσκομαι όσο πιο κοντά μπορώ στην πνευματική ζωή που μας δίδαξε ο Ιησούς Χριστός. Προσπαθώ όσο μπορώ και νομίζω πως ο Θεός ανταμείβει πολλές φορές τους κόπους μας και η ανταμοιβή μπορεί να μην είναι βέβαια μια καλή θέση στη Γιουροβίζιον αλλά κάτι πολύ σημαντικό στη ζωή μου.

ΗΛΕΙΑ ΤΩΡΑ: Σου εύχομαι ολόψυχα και εκ μέρους των συμπατριωτών μου μια πολύ καλή επιτυχία και όλα να πάνε καλά.

ΛΟΥΚΑΣ ΓΙΩΡΚΑΣ: Ευχαριστώ κι εύχομαι να φύγουμε με την εύνοια, την αγάπη και την ευχή όλης της Ελλάδας. Και πάλι ευχαριστώ!
iliatora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...