ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Αγαπητοί συχγωριανοί φίλοι και φίλες.
Με ιδιαίτερα συναισθήματα λύπης σας ανακοινώνω ότι  τον Δεκέμβριο του 2011 θα κυκλοφορήσει το τελευταίο φύλλο του εντύπου-εφημερίδας που αναφέρετε στα κοινά ,τις ειδήσεις ,τα σχόλια ,τα αθλητικά ,τα κοινωνικά ,τα νέα των γύρω περιοχών και ότι άλλο έχει σχέση με το Νεοχώρι μας.
Η εφημερίδα <<ΝΕΟΧΩΡΙ ΚΥΛΛΗΝΗΣ>>
θα σταματήσει να εκδίδετε  ,αφού κάποιοι ευτυχώς ...λίγοι ,κατάφεραν να σπιλώσουν αυτήν την προσπάθεια που σας κάνω γνωστό ότι είναι αρκετά επίπονη και όπως έχω εξομολογηθεί σε πολλούς είναι αρκετά επίπονη και συνάμα πολυέξοδη.
Τα έξοδα είναι πολύ περισσότερα από τις συνδρομές  αλλά γιαυτό ουδείς φέρει ευθύνη εκτός από εμένα, που πίστευα ότι η ανταπόκριση θα ήταν μεγαλύτερη.
Εκτός από τα έξοδα όμως, σημαντικότερη πληγή για αυτήν εδώ την προσπάθεια  είναι ,η σπίλωση του ονόματος μου και η διατάραξη της οικογενειακής μου ηρεμίας...
 Αυτοί οι λίγοι ...διαστρέβλωσαν την προσπάθεια μου και την μετέτρεψαν σε προσωπικό ,επικερδές έργο.
Ειπώθηκαν σε μέρη πολυσύχναστα στο χωριό μας ,λόγια ψευδή χωρίς υπόσταση .
Παραπληροφορήθηκαν συγχωριανοί  ,για αυτήν εδώ την προσπάθεια οι οποίοι μου επισυνάπτουν συνεχώς κατηγορίες τις οποίες ουδέποτε έπραξα ή πρόκειται να πράξω .
Μου απένειμαν χαρακτηρισμούς κατάπτυστους, που δυστυχώς δεν μπορώ να ανεχτώ, λόγω σεβασμού απέναντι στους συχωριανούς μου και ειδικότερα απέναντι στην οικογένειά μου.Έμαθα να σέβομαι και απαιτώ σεβασμό ....
Η παιδεία μου και το κύρος μου δεν μου επιτρέπουν να έρχομαι σε αντιπαραθέσεις γιατί οποίες εγώ δεν προκάλεσα και ούτε θα προκαλέσω επειδή κάποιος/α, οποιοσδήποτε, έτσι έχει μάθει να πράττει  .
Εδώ και έναν χρόνο λειτουργεί στο διαδίκτυο η ηλεκτρονική εφημερίδα με το όνομα <<neohorikillinis.blogspot.com>>
Aυτό ήταν η αρχή μιας μεγάλης προσπάθειας να διατυμπανίσω σε όλους αυτούς που θα επισκεφτούν την ιστοσελίδα αυτή ,ότι κάπου στην Ελλάδα στην Πελοπόννησο ,στον Ν.Ηλείας υπάρχει μια μικρή πατρίδα που λέγεται ,
<<ΝΕΟΧΩΡΙ ΚΥΛΛΗΝΗΣ>>.
Πολλοί προσπάθησαν να μου υπαγορεύσουν τι να αναρτάτε ,έκαναν σχόλια στις καθημερινές αναρτήσεις , άσχετα με το θέμα ,και με κάθε λογής ύβρεις προσπαθούσαν να με κάνουν να σταματήσω ...
Η προσπάθειά τους έπεσε στο κενό ...
Δεν σταμάτησα  ,συνέχισα και το αποτέλεσμα ήταν το blog του χωριού να είναι 3ο σε αναρτήσεις βλ. (Δημοφιλή blog Ν.Ηλείας http://www.iliablogs.gr/ )στο Ν. Ηλείας και με μεγάλη αξία...
Τον περασμένο Απρίλιο  έγινε η δεύτερη και μεγαλύτερη προσπάθεια .Η έκδοση εντύπου - εφημερίδας που όπως όλοι διακρίνατε αναφέρετε στο χωριό μας το Νιοχώρι ,στα γύρω χωριά του Δήμου μας ,στους συχωριανούς μας στα προβλήματα τους τα οποία έχουν βγει στο φως ,στα νέα και ειδήσεις του χωριού μας ,και στις επιχειρήσεις τους...
Όλα αυτά με μια μικρή συνδρομή ετήσια, η οποία λόγο κακής εκτιμήσεως μου, δεν ανταποκρίνεστε των εξόδων της εφημερίδας, με αποτέλεσμα  ,όχι να μην έχω όφελος όπως κάποιος συχωριανός μας παραπληροφορεί τον κόσμο της μικρής μας κοινωνίας ,αλλά να συμβάλλω με προσωπική οικονομική συνεισφορά στα έξοδα μιας και η συμφωνία είναι συμφωνία. Δεν έχω συνηθίσει ,άλλα να λέω και άλλα να κάνω .
Έβλεπα τις ενέργειες των γύρω περιοχών και ειλικρινά ζήλευα με την καλή έννοια τις πράξεις τους για τον τόπο καταγωγής τους.
Προσπάθησα να μιμηθώ ,πολλές ενέργειές τους και να δώσω στον τόπο μας ζωντάνια ....
Κι όμως και εδώ απογοήτευση .κατηγορήθηκα ότι θέλω να αυτοπροβληθώ!!!!βοήθεια από πουθενά ,παντού εμπόδια .
Σκοπός της έκδοσης της εφημερίδας δεν ήταν άλλος από την συνεύρεση μεταξύ των φίλων και  συχωριανών  πολιτιστική οικονομική ανάπτυξη του χωριού μας και ενημέρωση των απανταχού ΝΕΟΧΩΡΙΤΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ.
Και φυσικά όχι την εκμετάλλευση  του ονόματος του χωριού μας και των συχωριανών μας όπως πολύ κακώς διατυμπάνιζε  κάποιος  αγαπητός συχωριανός μας  .
Η πράξη του και τα λόγια του ,δυστυχώς  δεν με αφήνουν αδιάφορο, ούτε εμένα αλλά ούτε και την οικογένεια μου
και θα ακολουθήσουμε άλλη οδό, που ειλικρινά μας στεναχωρεί , αλλά ο ίδιος με τις πράξεις του και τα λόγια του μας παρέπεμψε να ακολουθήσουμε .
Παραμονή του πανηγυριού μας ένοιωσα τον απόλυτο εξευτελισμό αφού σε δημόσιο χώρο συχωριανός μας χωρίς να σεβαστεί πρόσωπα και καταστάσεις  ενώπιον της οικογενειακής συντροφιάς του και πάρα πολλών παρευρισκομένων στον γύρω χώρο, μου έκανε φραστική επίθεση  και με αποκάλεσε με χαρακτηρισμό κατάπτυστο.
Ο κόμπος έφτασε στο χτένι...
Η γνώμη λογικών ανθρώπων  και τα μηνύματα σας θα ληφθούν σοβαρά υπόψη για περαιτέρω ενέργειες, μιας και έχω αποδείξει ότι σέβομαι, κάθε γνώμη και ακολουθώ κάθε συμβουλή ωριμοτέρων στο μυαλό και την ηλικία...
με εκτίμηση
ΣΤΡΙΓΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ