«Χειρόφρενο» τραβούν σήμερα και το Σάββατο οι ιδιοκτήτες ταξί όλης της χώρας με δύο 24ωρες απεργίες αντιδρώντας
- όπως ήταν αναμενόμενο - στο νομοσχέδιο της πλήρους απελευθέρωσης, και χωρίς πληθυσμιακά κριτήρια, του επαγγέλματός τους.Για νόμο - τερατούργημα έκανε λόγο σε δηλώσεις του στην «Πρώτη», ο αντιπρόεδρος του σωματείου Ταξί Πύργου Δημήτρης Μιαούλης, ο οποίος όπως ενημερώνει κλιμάκιο ιδιοκτητών θα βρεθεί το Σάββατο στη Θεσσαλονίκη εν όψει ΔΕΘ όπου θα λάβει μέρος στις εκεί κινητοποιήσεις.
«Αυτός ο νόμος είναι ένα τερατούργημα. Πρώτη φορά ακούμε τον όρο απελευθέρωση σε παράλληλη βάση με τον όρο κρατικοποίηση» δηλώνει και τονίζει ότι οι ανακοινώσεις του κ. Ραγκούση ήταν αναμενόμενες και χωρίς εκπλήξεις.
«Είχαμε εδώ και καιρό αυτές τις πληροφορίες για το νομοσχέδιο και τώρα επιβεβαιώθηκαν. Επιτέλους έπεσαν οι μάσκες. Στόχος της κυβέρνησης είναι ο αφανισμός της μικρής ιδιοκτησίας και η δημιουργία μεγάλων εταιριών που να ελέγχουν το φόρο, τις τιμές και να επιβάλλουν τους δικούς τους κανόνες».
Αναφερόμενος στα ποσά των αδειών ταξί, ο κ. Μιαούλης τονίζει ότι εξυπηρετούν μόνο όσους κατέχουν μεγάλα κεφάλαια. «Μην έχει κανείς την ψευδαίσθηση ότι με τα ποσά αυτά μπορεί κάποιος να αποκτήσει εύκολα μια άδεια ταξί. Δεν απευθύνονται στους απλούς πολίτες αλλά στον μεγαλοεπιχειρηματία που έχει το κεφάλαιο και μπορεί να επενδύσει σ’ αυτό το χώρο».
Τέλος ο κ. Μιαούλης αναφέρει ότι η τελευταία ελπίδα για τον κλάδο είναι η συζήτηση στην κοινοβουλευτική ομάδα. «Πιστεύουμε ότι αποτελείται από έντιμους ανθρώπους που θα δουν την αδικία και θα προσπαθήσουν να τη διορθώσουν. Υπάρχει χρόνος για διαπραγμάτευση» καταλήγει.
protinews.gr
ILIANIVE.GR
«Αυτός ο νόμος είναι ένα τερατούργημα. Πρώτη φορά ακούμε τον όρο απελευθέρωση σε παράλληλη βάση με τον όρο κρατικοποίηση» δηλώνει και τονίζει ότι οι ανακοινώσεις του κ. Ραγκούση ήταν αναμενόμενες και χωρίς εκπλήξεις.
«Είχαμε εδώ και καιρό αυτές τις πληροφορίες για το νομοσχέδιο και τώρα επιβεβαιώθηκαν. Επιτέλους έπεσαν οι μάσκες. Στόχος της κυβέρνησης είναι ο αφανισμός της μικρής ιδιοκτησίας και η δημιουργία μεγάλων εταιριών που να ελέγχουν το φόρο, τις τιμές και να επιβάλλουν τους δικούς τους κανόνες».
Αναφερόμενος στα ποσά των αδειών ταξί, ο κ. Μιαούλης τονίζει ότι εξυπηρετούν μόνο όσους κατέχουν μεγάλα κεφάλαια. «Μην έχει κανείς την ψευδαίσθηση ότι με τα ποσά αυτά μπορεί κάποιος να αποκτήσει εύκολα μια άδεια ταξί. Δεν απευθύνονται στους απλούς πολίτες αλλά στον μεγαλοεπιχειρηματία που έχει το κεφάλαιο και μπορεί να επενδύσει σ’ αυτό το χώρο».
Τέλος ο κ. Μιαούλης αναφέρει ότι η τελευταία ελπίδα για τον κλάδο είναι η συζήτηση στην κοινοβουλευτική ομάδα. «Πιστεύουμε ότι αποτελείται από έντιμους ανθρώπους που θα δουν την αδικία και θα προσπαθήσουν να τη διορθώσουν. Υπάρχει χρόνος για διαπραγμάτευση» καταλήγει.
protinews.gr
ILIANIVE.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου