Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

Μεταφορών για το θέμα των ΤΑΞΙ


                                                                                       Δελτίο Τύπου
Κατρίνης: Επιστολή - πρόταση σε Υπ. Μεταφορών για το θέμα των ΤΑΞΙΝα πρυτανεύσει η λελογισμένη πολιτική συναντίληψη, λαμβανομένων όλων των παραμέτρων για την επίτευξη του βέλτιστου δυνατού πολιτικού και κοινωνικού αποτελέσματος σε ότι αφορά
το άνοιγμα του επαγγέλματος του ΤΑΞΙ, ζητούν με επιστολή τους προς τον Υπουργό Μεταφορών ο βουλευτής Ηλείας του ΠΑΣΟΚ κ. Μιχάλης Κατρίνης και εννέα συνάδελφοί του.
Οι υπογράφοντες την επιστολή  επιθυμούν να καταθέσουν  έγκαιρα τις θέσεις τους, αναφορικά με ορισμένα κρίσιμα σημεία της προτεινόμενης νομοθετικής ρύθμισης, «ώστε αυτή να μην καταγραφεί σαν τετελεσμένο προσχέδιο νόμου, αλλά αντίθετα σαν προϊόν διαβούλευσης και σύγκλισης της Κυβέρνησης και της Βουλής  αφενός και των ενδιαφερομένων επαγγελματιών και κατόχων αδειών ΤΑΞΙ αφετέρου», όπως τονίζουν.
Η επιστολή αυτή εντάσσεται στην προσπάθεια αποκλιμάκωσης μιας έντασης που «κακώς», όπως επισημαίνουν, έχει δημιουργηθεί μεταξύ της ηγεσίας του Υπουργείου Μεταφορών Υποδομών και Δικτύων και της επαγγελματικής τάξης των ιδιοκτητών ΤΑΞΙ.
Οι προτάσεις…
Όπως επισημαίνουν στην επιστολή τους προς την ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών θα πρέπει να συμπεριλάβει ρύθμιση στο σχέδιο νόμου και να λαμβάνεται μέριμνα για τα εξής:
-Να γίνει  σαφής ο σεβασμός στο δικαίωμα της ιδιοκτησίας, σε σχέση με την υπαρκτή και αναγνωρισμένη μέχρι τώρα από το Ελληνικό Δημόσιο, άϋλη αξία της άδειας κυκλοφορίας Επαγγελματικού Δημοσίας Χρήσεως (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτου ταξί, έτσι όπως ίσχυε μέχρι σήμερα για την άρση της διαφαινόμενης τάσης κατάργησης ή ακύρωσης του παραπάνω ουσιώδους δικαιώματος που προφανώς δημιουργεί ζήτημα σοβαρότατης κοινωνικής αδικίας.
- Η υπό συζήτηση νέα νομοθετική πρόταση του Υπουργείου θα πρέπει να κινείται στο πνεύμα του ν. 3919/2011 και ιδιαίτερα στα όσα προβλέπονται στο άρθρο 2, παρ. 4 και όχι στην αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τα οριζόμενα σε αυτό.
-Θα πρέπει να διευκρινιστεί από το αρμόδιο Υπουργείο και τους συντάκτες του εν λόγω σχεδίου νόμου, ο λόγος για τον οποίο εξαιρείται για μια ακόμη φορά από τις προωθούμενες διατάξεις το λεγόμενο πληθυσμιακό κριτήριο, το οποίο έχει βρει πεδίο εφαρμογής σε όλες τις χώρες του αναπτυγμένου κόσμου.
-Θα μπορούσε να εξεταστεί η αύξηση των ορίων των τελών αδείας, τα οποία αντί να ορίζονται κλιμακούμενα από τις 15.000 έως τις 40.000 ευρώ, θα μπορούσαν ενδεικτικά να ορίζονται από τις 30.000 έως τις 80.000 ευρώ, ανάλογα με το που ορίζεται η έδρα του ΤΑΞΙ, η περιοχή δραστηριοποίησής του, το ύψος του πληθυσμού, το κατά κεφαλή εισόδημα, το είδος και η πυκνότητα των προσφερόμενων συγκοινωνιακών μέσων, με τη χρήση σχετικού αλγορίθμου κ.α.
«Σε κάθε περίπτωση τάσσουμε εαυτούς υπέρ των αναγκαίων μεταρρυθμίσεων σε όλα τα κλειστά επαγγέλματα, με κανόνες και κριτήρια ως, μεταξύ άλλων, αναγκαία προϋπόθεση εξόδου της χώρας από το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας στο οποίο έχει περιέλθει, με τις γνωστές σε όλους τους πολίτες συνέπειες», αναφέρουν μεταξύ άλλων οι βουλευτές στην επιστολή τους.
ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ το έργο του Συλλόγου του χωριού μας ....Βασιλική Ιωάν Στριγά: Υπηρεσίες digital and business marketing Σχεδιασμός ιστοσελίδων Social media

 Συνεχίζουν να υπάρχουν κοντά μας με αγάπη και να σκορπίζουν χαμόγελα και αισιοδοξία ....οι οικονομικοί χορηγοί του πολιτιστικού συλλόγου Νε...