Διαβάστε πώς λειτουργεί κατωτέρω, πρίν δείτε το βίντεο.
Μια λαμπρή νέα κινεζική καινοτομία τραίνων - ανεβείτε & κατεβείτε από το τραίνο χωρίς το τραίνο να σταματήσει. Ο χρόνος δεν είναι για χάσιμο. Το τραίνο κινείται όλη την ώρα. Εάν υπάρχουν 30 σταθμοί μεταξύ του Πεκίνου και Guangzhou , για να σταματήσει και να επιταχύνει πάλι σε κάθε σταθμό θα σπαταλήσουν και την ενέργεια και το χρόνο. Μια μόνη ελάχιστη στάση 5 λεπτών ανά σταθμό (οι ηλικιωμένοι επιβάτες δεν μπορούν να είναι γρήγοροι) θα οδηγήσει σε συνολική απώλεια 5 λεπτά Χ 30 σταθμούς ή 2.5 ώρες του χρόνου ταξιδιού!
Πώς λειτουργεί (διαβάστε και μετά δείτε το βίντεο) - (τα σχόλια είναι στην κινεζική γλώσσα):
1. Για εκείνους που επιβιβάζονται στοτραίνο: Οι επιβάτες σε έναν σταθμό επιβιβάζονται επάνω σε μια καμπίνα πολύ προτού να φθάσει ακόμη το τραίνο στο σταθμό. Όταν το τραίνο φθάνει, δεν θα σταματήσει. Επιβραδύνει ακριβώς για να πάρει την καμπίνα που θα κινηθεί με το τραίνο στη στέγη του τραίνου. Ενώ το τραίνο απομακρύνεται ακόμα από το σταθμό, εκείνοι οι επιβάτες θα επιβιβαστούν στο τραίνο από την καμπίνα που τοποθετείται στην οροφή του τραίνου. Αφού ξεφορτώσει όλους τους επιβάτες της, η καμπίνα θα κινηθεί προς το πίσω μέρος του τραίνου έτσι ώστε οι επόμενοι εξερχόμενοι επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στον επόμενο σταθμό θα επιβιβαστούν στην καμπίνα στο πίσω τμήμα της οροφής του τραίνου.
2. Για εκείνους που κατεβαίνουν: Όπως είπαμε, αφού ξεφορτώσει όλους τους επιβάτες της, η καμπίνα θα κινηθεί προς το πίσω μέρος του τραίνου έτσι ώστε οι επόμενοι εξερχόμενοι επιβάτες που θέλουν να κατέβουν στον επόμενο σταθμό θα επιβιβαστούν στην καμπίνα στο πίσω τμήμα της οροφής του τραίνου. Όταν το τραίνο φθάνει στον επόμενο σταθμό, θα ρίξει απλά ολόκληρη την καμπίνα συνδετήρων ο ίδιος στο σταθμό και θα την αφήσει πίσω στο σταθμό. Οι εξερχόμενοι επιβάτες μπορούν να πάρουν το χρόνο τους να αποβιβασθούν στο σταθμό ενώ το τραίνο έχει φύγει ήδη. Συγχρόνως, το τραίνο θα πάρει τους εισερχόμενους επιβάτες σε μια άλλη καμπίνα στο μπροστινό μέρος της οροφής του τραίνου. Έτσι το τραίνο θα ρίχνει πάντα μια καμπίνα στο πίσω τμήμα της στέγης του και θα παίρνει μια νέα καμπίνα στο μπροστινό μέρος της οροφής του τραίνου, σε κάθε σταθμό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου