Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

» Καραγκούνης: «Μεγάλο κίνητρο να αγωνιστώ στην Premier League»


Καραγκούνης: «Μεγάλο κίνητρο να αγωνιστώ στην Premier League»  Τους λόγους για τους οποίους επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στη Φούλαμ εξήγησε ο Γιώργος Καραγκούνης μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του αγγλικού συλλόγου.

Ο 35χρονος μέσος τόνισε πως το κίνητρο να αγωνιστεί στην Premier League ήταν μεγάλο, ενώ υποσχέθηκε στους οπαδούς της νέας ομάδας του πως θα παλεύει σε κάθε παιχνίδι για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. «Είμαι χαρούμενος και ενθουσιασμένος που είμαι μέλος της Φούλαμ. Η ομάδα έχει σταθερές σεζόν κάθε χρόνο και πριν από μερικά χρόνια βρέθηκε στον τελικό του Europa League. Η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια είναι φανταστική και είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος της Φούλαμ», τόνισε αρχικώς ο πολύπειρος άσος και πρόσθεσε στη συνέχεια:
«Το να παίξω στην Αγγλία ήταν μεγάλο κίνητρο, καθώς η Premier League είναι ένα από τα καλύτερα, αν όχι το καλύτερο, πρωτάθλημα στον κόσμο. Η Φούλαμ είναι πολύ ανταγωνιστική με φανταστικούς παίκτες και έναν φανταστικό προπονητή, κάτι που έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου να έρθω εδώ», ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε και στο νέο προπονητή του, Μάρτιν Γιολ:
«Ο Μάρτιν Γιολ μου είπε ότι πρόκειται για καλά χτισμένη ομάδα που έχει καλή οργάνωση από κάθε άποψη, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Η Φούλαμ παίζει καλό και γρήγορο ποδόσφαιρο, κάτι που μου ταιριάζει ως παίκτη, ενώ μου το είπε και ο Μάρτιν Γιολ και μου άρεσε».
Οσον αφορά για τον εαυτό του, ο «Κάρα» τόνισε πως προτιμά να μιλάει εντός του γηπέδου. «Δεν νιώθω άνετα να μιλάω για τον εαυτό μου. Προτιμώ να μιλάω μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Αλλά θα παλέψω σε κάθε παιχνίδι για το καλύτερο αποτέλεσμα και θα δώσω όλη μου την ενέργεια στο γήπεδο για τους οπαδούς», ενώ για το πότε θα είναι έτοιμος να αγωνιστεί, είπε: «Ο προπονητής θα αποφασίσει πότε θα παίξω, όμως μιλώντας γενικώς, χρειάζομαι κάποιο χρόνο προπόνησης με την μπάλα. Ο τελευταίος αγώνας που έπαιξα ήταν στο Euro 2012 με την Ρωσία».

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...