Τι και αν έγιναν δεκάδες ρεπορτάζ από τοπικές και αθηναϊκές εφημερίδες;
Τι και αν έγιναν εκπομπές από την κρατική τηλεόραση;
Απλά δεν έγινε τίποτα.!!!!
Αναφερόμαστε στα παρατημένα τρένα που υπάρχουν μεταξύ
Καρδιακαυτίου και Βαρθολομιού,δηλαδή στη σιδηροδρομική γραμμή Καβασίλων-Κυλλήνης.
Όπως είναι γνωστό,αυτό λοιπόν το σημείο αποφάσισε ο ΟΣΕ να μετατρέψει σε νεκροταφείο τροχαίου υλικού.Εκεί υπάρχουν επιβατάμαξες (Α' και Β' θέσεως) και σκευοφόροι,αλλά στην πλειοψηφία τους είναι αυτοκινητάμαξες GANZ MAVAG κατασκευής 1985.
Και για να είμαστε ακριβείς είναι το 99% των συγκεκριμένων αυτοκινηταμαξών.
Και βέβαια να μη ξεχνάμε οτι εκεί βρίσκονταν και έξι ντιζελομηχανές MITSUBISHI.
Kαι γράφουμε "βρίσκονταν" γιατί δεν είναι εκεί πλέον...!
Τεμαχίστηκαν σιγά σιγά,φορτώθηκαν (παράνομα εννοείται) κερδίζοντας κάποιοι χρήματα από την πώληση του σιδήρου.
Και είναι σχεδόν σίγουρο οτι πρόκειται για οργανωμένη επιχείρηση και οτι ήταν αρκετοί στο κόλπο,αλλά δεν υπάρχουν αποδείξεις.
Μόνο ένας κουτός μπορεί να πιστέψει οτι τις έξι αυτές μηχανές τις έκλεψαν αλλοδαποί και ομάδες που ανήκουν σε συγκεκριμένη φυλή.
Οι τελευταίοι απλά κλέβουν ό,τι έχει απομείνει,αποτελειώνουν δηλαδή τα τρένα κομμάτι κομμάτι.
Και συνεχίζουν μέχρι και σήμερα,αφού κανένας δεν έχει ενδιαφερθεί για την περιουσία του Έλληνα φορολογούμενου.
Οι λέξεις 'φύλαξη' και 'αστυνόμευση' απουσιάζουν από το λεξιλόγιο των υπευθύνων.Και μπορεί κάποιος να ισχυριστεί οτι πλέον είναι αργά,η ζημιά έχει γίνει.
Δεν θα έχει άδικο,αλλά είναι κακό να ασελγείς στα πτώματα των άτυχων αυτών τρένων!
Ο σιδηρόδρομος είναι πολιτισμός,κάτι που όμως είναι άγνωστο στην Ελλάδα δυστυχώς.
Οι αυτοκινητάμαξες αυτές ήταν ακόμη λειτουργικές πρίν αφεθούν εκεί,οι πιο πολλές τουλάχιστον.Ήταν συγκεντρωμένες στον χώρο του Μηχανοστασίου Πάτρας,αλλά αποφασίστηκε να φύγουν από εκεί για να καθαρίσει το σημείο μιας και υπήρξε ομαδική εισβολή λαθρομεταναστών.
Έτσι λοιπόν φτάσαμε στην σημερινή κατάσταση.
Θα μπορούσαν κάλλιστα κάποιες από αυτές να ανακατασκευαστούν και να συνεχίσουν να προσφέρουν σε επίπεδο τοπικών ή ακόμα και τουριστικών δρομολογίων.
Ειδικά τώρα που σημειώνουν μεγάλη επιτυχία οι εκδρομές στο μετρικό δίκτυο της Πελοποννήσου.
Το ένδοξο αυτό σιδηροδρομικό δίκτυο που κατάργησαν σε μια νύχτα οι "υπεύθυνοι" και απλά το χαρακτήρισαν "υπό αναστολή" ξεγελώντας τους πολίτες.
Υπάρχει όμως και κάτι ακόμα που συμβαίνει στο συγκεκριμένο σημείο.
Οι γνωστοί-άγνωστοι εκτός από τα τρένα,κόβουν επίσης και αφαιρούν ακόμα και τις ράγες!
Σε πολλά σημεία οι γραμμές λείπουν και σίγουρα το θέαμα προκαλεί θλίψη και οργή!
Κάποτε η γραμμή Καβάσιλα-Κυλλήνη,αλλά και Καβάσιλα-Λουτρά Κυλλήνης,μετέφερε χιλιάδες επιβάτες από τα παλιά ακόμα χρόνια όταν υπήρχαν οι ατμομηχανές.
Σταμάτησε να λειτουργεί το 1997,κακώς κατά τη γνώμη μας.
Το μοναδικό οίκημα που σώζεται μέχρι σήμερα,είναι στο Νεοχώρι.
Απλά να θυμίζει οτι κάποτε περνούσε τρένο γεμάτο κόσμο...!
Και αυτή η γραμμή θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί τουριστικά,αλλά ίσως σε κάποια άλλη χώρα γιατί στην Ελλάδα το μόνο που ξέρουν να κάνουν καλά οι κυβερνώντες,είναι να καταστρέφουν...
Γ.Ο.Σ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου