Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

Ηλεία: «Καμία εμπλοκή της Κυλλήνης στο λαθρεμπόριο καυσίμων» δηλώνει ο Ανδρέας Κορομηλάς


 
(Νεότερη ενημερώση) Διέψευσε κατηγορηματικά τα σενάρια εμπλοκής του λιμανιού της Κυλλήνης στο λαθρεμπόριο καυσίμων ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Κυλλήνης, Ανδρέας Κορομηλάς, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στη ραδιοφωνική εκπομπή «Πρωινές Αιχμές» της ΟΡΤ FΜ. Ο κ.Κορομηλάς δήλωσε ότι το μοναδικό κρούσμα απόπειρας λαθρεμπορίου καυσίμων ήταν πριν από περίπου 20 μέρες, το οποίο και εντόπισε αμέσως τελωνειακός υπάλληλος και ήδη η υπόθεση έχει πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης, τονίζοντας μάλιστα ότι δεν ήταν καν καύσιμα της εταιρείας που εμπλέκεται στο κύκλωμα των «λαθρο-καυσίμων».


Το περιεχόμενο της δικογραφίας στην οποία περιγράφεται πώς στηνόταν το λαθρεμπόριο καυσίμων στον Πειραιά, πώς γέμιζαν τα βυτία με νερό, πώς ζύγιζαν με την ανοχή και τελωνειακών υπαλλήλων φορτίο που δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα, πώς έκλεβαν στο ζύγισμα αλλά και πώς κλέβονταν ακόμα και μεταξύ τους αποκάλυψε «Το Βήμα».
Ο προφυλακισμένος ιδιοκτήτης της ΕΤΕΚΑ πρωταγωνιστεί σε έναν διάλογο στον οποίο φαίνεται να ενδιαφέρεται για το «ψάρεμα» Ιανουάριο μήνα. Εκείνος επιμένει ότι όντως ήθελε να ψαρέψει, αλλά η ανακρίτρια είχε άλλη άποψη και εξέλαβε τον διάλογο ως κωδικό για εξόρμηση λαθρεμπόρων.
Παράλληλα περιγράφεται ότι επί έξι μήνες οι υπεύθυνοι της εταιρείας παρότρυναν τους οδηγούς βυτιοφόρων να μην παραδίδουν ολόκληρη την ποσότητα του πετρελαίου στα πλοία όπου πήγαιναν, με σκοπό τον προσπορισμό παράνομου οφέλους. Το υπόλοιπο του πετρελαίου, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, επέστρεφε στην εταιρεία.
Έκλεβαν και οι οδηγοί του βυτιοφόρου, οι οποίοι κρατούσαν και για λογαριασμό τους μέρος του πετρελαίου και ουσιαστικά το διακινούσαν σε συγκεκριμένους πρατηριούχους κλέβοντας και την εταιρεία!
Συνεννοούνταν με τον χειριστή της γεφυροπλάστιγγας και έκλεβαν και στο ζύγισμα. Δεν έφτανε που το φορτίο ήταν ελλειμματικό, αλλά εκ των προτέρων παρενέβαιναν στο λογισμικό και έκλεβαν εξαπατώντας και τους τελωνειακούς και τους υπευθύνους των πλοίων που παρελάμβαναν τα καύσιμα. Ο χειριστής που συνεργαζόταν έπαιρνε ως αμοιβή για κάθε τόνο 150 ευρώ. Αν συναινούσε και αυτός που παρελάμβανε, έπαιρνε και αυτός.
Ενεργή συμμετοχή στο λαθρεμπόριο είχαν και τελωνειακοί υπάλληλοι, οι οποίοι θα έπρεπε να υπογράψουν για τη διακίνηση της ποσότητας καυσίμων. Η θεώρηση των συνοδευτικών εγγράφων γινόταν «διά περιφοράς» και η απάτη συνεχιζόταν...
Η απάτη γινόταν αφού τα δρομολόγια ανεφοδιασμού πραγματοποιούνταν σε διάφορα λιμάνια, μεταξύ αυτών και του λιμανιού της Κυλλήνης!
Τα καύσιμα κατέληγαν σε πρατήριο στο Κερατσίνι καθημερινά και επί μονίμου βάσεως.
Εκεί διέθεταν το ναυτιλιακό πετρέλαιο που είχαν παρακρατήσει για ίδιον όφελος... Στάθμευαν σε αθέατο σημείο και παρέδιδαν στον ιδιοκτήτη την επίμαχη ποσότητα. Για να δικαιολογήσουν και στην εταιρεία πετρελαιοειδών που την έκλεβαν επικαλούνταν δυσκολίες στις συνθήκες λαθρεμπορίου, όπως αυστηρούς ελέγχους, εξελιγμένα συστήματα ελέγχου κτλ.
patrisnews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...