Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

ΧΡΗΣΤΟΣ Νικ ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΥΠΟΨ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ {{ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ}} Υποψ.Δήμαρχος ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ

                               



                            ΧΡΗΣΤΟΣ Νικ.ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
                                                    ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 
                                              ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ 
                                                 {{ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ }}
                                                               ΥΠΟΨ ΔΗΜΑΡΧΟΣ
                                                       ΑΝΡΔΡΕΑΣ ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ
Γεννήθκα στο Νεοχώρι Μυρτουντίων στις 28 Οκτωβρίου 1985
Το 2003 αποφοίτησα από το Γεν.Λύκειο Νεοχωρίου
Από το 2011 είμαι πτυχιούχος τμήματος πληροφορικής και ΜΜΕ ΤΕΙ Πάτρας
(παράρτημα  ΠΥΡΓΟΥ).
Μέλος του τοπικού Πολιτιστικού ΣυλλόγουΝεοχωρίου  (από το 2008 έως σήμερα). Συντονισμός Πολιτιστικών εκδηλώσεων. Συμμετοχή σε κάθε είδους Πολιτιστικά δρώμενα και δράσεις εθελοντικού χαρακτήρα. Επί σειρά ετών αθλητής ποδοσφαίρου με ξεκίνημα από τον Αχιλλέα Νεοχωρίου.

Ως νέος έχω και εγώ
τα όνειρά μου και τις φιλοδοξίες μου .

Ο τόπος που γεννήθηκα ,μεγάλωσα και ανδρώθηκα {{ΤΟ ΝΕΟΧΩΡΙ ΜΑΣ }}με εμπνέει ξεκινήσω δυναμικά και να βοηθήσω όπως βοηθάω και μέσω του πολιτιστικού συλλόγου εδώ και κάποια χρόνια .

Δύναμή μου ,να βάλω και εγώ τις βάσεις για την καταξίωση του χωριού μου την αναβάθμισή του και την καλύτερη ποιότητα ζωής του ,είναι η ψήφος σας .

Ζητώ την βοήθειά σας και να πορευτούμε όλοι μαζί οι συχωριανοί Νιχωρίτες για ένα καλύτερο αύριο στο χωριό μας το Νεοχώρι .

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Κος Ανδρέας Κορομηλάς με τον συνδυασμό
 {{ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΣ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ }}είναι ο άνθρωπος που εμπιστεύτηκα και θα δούμε μαζί όλα τα προβλήματα του χωριού μας .

Όχι όμως μόνο να τα δούμε αλλά και να  τα λύσουμε .
Την Κυριακή 18 Μαΐου όλοι οι Νιχωρίτες θα είναι νικητές  
Σας ευχαριστώ 
Με εκτίμηση 
ΧΡΗΣΤΟΣ Νικ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...