ΝΕΛΛΟΥ Γερ. ΜΑΡΙΑ-ΕΛΕΝΗ (ΜΑΡΙΛΛΟΥ) Υποψήφια για την ΤΚ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ με τον συνδυασμό "ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ " Υποψ. Δήμαρχος ΜΟΡΑΝΤ ΝΑΜΠΙΛ ΙΩΣΗΦ

Γεννήθηκα και κατοικώ στο Νεοχώρι Κυλλήνης στις 19 Ιουλίου  1991 
Είμαι τελειόφοιτος νοσηλευτικής όπου και ασκώ την πρακτική μου σε νοσοκομείο του Ν.Ηλείας 
Εργάζομαι σε ψητοπωλείο του χωριού μας μέχρι να μπορέσω να ασκήσω το καθήκον της νοσηλευτικής το οποίο και σπούδασα .
Για δεύτερη χρονιά υποψήφια  στην τοπική κοινότητα Νεοχωρίου .
Στην προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση ,είχα την τιμή να έρθω δεύτερη στην ψηφοφορία με 58 αγαπητούς συχωριανούς , να με τιμούν με την ψήφο τους .
Η θέλησή μου να βοηθήσω το χωριό μου σε αυτήν την δύσκολη περίοδο  με ώθησε να προβώ σε αυτήν την υποψηφιότητα με τον συνδυασμό του εξαίρετου συν δημότη μας Κου ΜΟΡΑΝΤ ΝΑΜΠΙΛ ΙΩΣΗΦ {{ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ }}
Ζητώ την δική σας ψήφο που θα είναι η δύναμη και η συμπαράσταση στον αγώνα μας για το χωριό μας , ένα χωριό που αξίζει να είναι πολύ ψηλά, αυτό και οι κάτοικοί του .
Πιστεύω ότι έχω την δύναμη και θα αντεπεξέλθω στο δύσκολο αυτό έργο που θα μου αναθέσετε με την προτίμησή σας και την ψήφο σας 
                            Με εκτίμηση 
ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ Γερ ΝΕΛΛΟΥ (ΜΑΡΙΛΛΟΥ)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ