Και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, το ΠΥΣΠΕ συνεχίζει το έργο της
καταγραφής των λειτουργικών κενών σε δημοτικά και νηπιαγωγεία και σήμερα
αναμένεται να έχουμε την πρώτη εικόνα. Ωστόσο το γνωστό εκπαιδευτικό
site alfavita παρουσίασε χθες τα κενά της Α/θμιας για όλη τη χώρα, με
πληροφορίες που έχει συγκεντρώσει από το www-e mesara.gr μετά το τέλος
των αποσπάσεων και για την Πρωτοβάθμια Ηλείας έχουν ως εξής και μένει
βεβαίως να διαπιστωθεί:
Δάσκαλοι - 171 , Νηπιαγωγοί - 63, Γαλλικής - 8, Αγγλικής - 36,Γερμανικής - 5,
Εικαστικών - 15, Γυμναστών - 36, Μουσικών - 14, Πληροφορικής - 11 και Θεατρικών σπουδών - 11
Με πολλές ελλείψεις το πρώτο κουδούνι σε γυμνάσια - λύκεια της Ηλείας
Την γενική πρώτη εικόνα των λειτουργικών κενών σε γυμνάσια και λύκεια της Ηλείας, έδωσε χθες το ΠΥΣΔΕ που συνεδρίασε για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, καταγράφοντας όλες τις ειδικότητες ανά σχολείο. Πέραν λοιπόν των λειτουργικών κενών που είχαν καταγραφεί στην πρώτη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ σε θεολόγους, φιλολόγους και μαθηματικούς (70), προστέθηκαν χθες άλλα 44 σε διάφορες ειδικότητες. Ωστόσο υπάρχουν ακόμα 21 υπεράριθμοι καθηγητές οπότε θα γίνει επανατοποθέτησή τους, ενώ 65 καθηγητές θα πρέπει να συμπληρώσουν ώρες και σε άλλα σχολεία. Με λίγα λόγια, έχουμε ένα σταυρόλεξο για… δυνατούς λύτες, αφού το ΠΥΣΔΕ θα πρέπει να… μπαλώσει όπως- όπως σε πρώτη φάση και μέχρι να προσληφθούν αναπληρωτές καθηγητές – η διαδικασία πρόσληψης λέγεται ότι θα αρχίσει μεταξύ 22 – 25 Σεπτεμβρίου – για να ανοίξουν τα σχολεία τουλάχιστον με τις στοιχειώδεις ειδικότητες. Σε κάθε περίπτωση τα λειτουργικά κενά είναι πολλά στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ωστόσο υπάρχει ένας πρώτος μπούσουλας που αποδεικνύει όμως ότι ενώ βρισκόμαστε στην τελική ευθεία, δύο μόλις μέρες πριν τον αγιασμό, οι ελλείψεις καθηγητών είναι πολλές σε γυμνάσια και λύκεια της Ηλείας και μόνο μετά την τοποθέτηση των αναπληρωτών – των οποίων τον αριθμό δεν γνωρίζουμε- θα έχουμε από αρχές Οκτώβρη μια πιο ξεκάθαρη εικόνα.
Λάζαρος Ασμής, πρ. ΕΛΜΕ Ηλείας: «Στοιβάζουν» τους μαθητές για να ανοίξουν τα σχολεία!
Αγιασμό, χωρίς κανέναν αναπληρωτή, θα κάνουν φέτος για πρώτη φορά τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ηλείας και όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Λάζαρος Ασμής, αυτό συμβαίνει εξαιτίας της γραφειοκρατικής αμέλειας του Υπουργείου Παιδείας, γεγονός που αποδεικνύει την έλλειψη σοβαρότητας…
«Υπάρχουν πάρα πολλά κενά, ήδη συνεδριάζει το ΠΥΣΔΕ ενώ τα πρώτα 100 κενά αφορούν ειδικότητες Θεολόγων, Φιλολόγων και Μαθηματικών. Το ζήτημα όμως είναι, ότι υπάρχει μια τάση από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να στοιβάζουν τους μαθητές μέσα στα τμήματα. Σκεφτείτε, ότι στο 1ο Γυμνάσιο, θα έχουμε 27 μαθητές στο τμήμα, και μέσα σε αυτά θα υπάρχουν και παιδιά με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες μόνο και μόνο για να δείξουμε ότι λειτούργησαν τα σχολεία» είπε και πρόσθεσε ότι σύμφωνα με το Νόμο, παρότι τον θεωρούν αντιπαιδαγωγικό, επιτρέπονται 27 παιδιά ανά τμήμα, όμως στην περίπτωση που υπάρχουν παιδιά με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες, πρέπει για κάθε ένα τέτοιο παιδί ο αριθμός των μαθητών να μειώνεται κατά τρία παιδιά ανά τμήμα. Ούτε αυτό όμως τηρείται πλέον από ότι φαίνεται και αυτό γιατί θέλουν να δείξουν ότι λειτουργούν όλα τα σχολεία. Και ας είναι τα παιδιά στοιβαγμένα… Η ΕΛΜΕ, καταγγέλλει την προσπάθεια αυτή και ζητά να σταματήσει. Ανεξάρτητα από το πόσοι αναπληρωτές θα έρθουν, διεκδικούμε περισσότερους καθηγητές. Το να λέμε ότι λειτουργούν τα σχολεία και τα παιδιά είναι στοιβαγμένα σε 27αρια τμήματα δεν είναι λογικό».
Κ. Κολοβέρου
kkoloverou@yahoo.gr
Δάσκαλοι - 171 , Νηπιαγωγοί - 63, Γαλλικής - 8, Αγγλικής - 36,Γερμανικής - 5,
Εικαστικών - 15, Γυμναστών - 36, Μουσικών - 14, Πληροφορικής - 11 και Θεατρικών σπουδών - 11
Με πολλές ελλείψεις το πρώτο κουδούνι σε γυμνάσια - λύκεια της Ηλείας
Την γενική πρώτη εικόνα των λειτουργικών κενών σε γυμνάσια και λύκεια της Ηλείας, έδωσε χθες το ΠΥΣΔΕ που συνεδρίασε για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, καταγράφοντας όλες τις ειδικότητες ανά σχολείο. Πέραν λοιπόν των λειτουργικών κενών που είχαν καταγραφεί στην πρώτη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ σε θεολόγους, φιλολόγους και μαθηματικούς (70), προστέθηκαν χθες άλλα 44 σε διάφορες ειδικότητες. Ωστόσο υπάρχουν ακόμα 21 υπεράριθμοι καθηγητές οπότε θα γίνει επανατοποθέτησή τους, ενώ 65 καθηγητές θα πρέπει να συμπληρώσουν ώρες και σε άλλα σχολεία. Με λίγα λόγια, έχουμε ένα σταυρόλεξο για… δυνατούς λύτες, αφού το ΠΥΣΔΕ θα πρέπει να… μπαλώσει όπως- όπως σε πρώτη φάση και μέχρι να προσληφθούν αναπληρωτές καθηγητές – η διαδικασία πρόσληψης λέγεται ότι θα αρχίσει μεταξύ 22 – 25 Σεπτεμβρίου – για να ανοίξουν τα σχολεία τουλάχιστον με τις στοιχειώδεις ειδικότητες. Σε κάθε περίπτωση τα λειτουργικά κενά είναι πολλά στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ωστόσο υπάρχει ένας πρώτος μπούσουλας που αποδεικνύει όμως ότι ενώ βρισκόμαστε στην τελική ευθεία, δύο μόλις μέρες πριν τον αγιασμό, οι ελλείψεις καθηγητών είναι πολλές σε γυμνάσια και λύκεια της Ηλείας και μόνο μετά την τοποθέτηση των αναπληρωτών – των οποίων τον αριθμό δεν γνωρίζουμε- θα έχουμε από αρχές Οκτώβρη μια πιο ξεκάθαρη εικόνα.
Λάζαρος Ασμής, πρ. ΕΛΜΕ Ηλείας: «Στοιβάζουν» τους μαθητές για να ανοίξουν τα σχολεία!
Αγιασμό, χωρίς κανέναν αναπληρωτή, θα κάνουν φέτος για πρώτη φορά τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ηλείας και όπως δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Λάζαρος Ασμής, αυτό συμβαίνει εξαιτίας της γραφειοκρατικής αμέλειας του Υπουργείου Παιδείας, γεγονός που αποδεικνύει την έλλειψη σοβαρότητας…
«Υπάρχουν πάρα πολλά κενά, ήδη συνεδριάζει το ΠΥΣΔΕ ενώ τα πρώτα 100 κενά αφορούν ειδικότητες Θεολόγων, Φιλολόγων και Μαθηματικών. Το ζήτημα όμως είναι, ότι υπάρχει μια τάση από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να στοιβάζουν τους μαθητές μέσα στα τμήματα. Σκεφτείτε, ότι στο 1ο Γυμνάσιο, θα έχουμε 27 μαθητές στο τμήμα, και μέσα σε αυτά θα υπάρχουν και παιδιά με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες μόνο και μόνο για να δείξουμε ότι λειτούργησαν τα σχολεία» είπε και πρόσθεσε ότι σύμφωνα με το Νόμο, παρότι τον θεωρούν αντιπαιδαγωγικό, επιτρέπονται 27 παιδιά ανά τμήμα, όμως στην περίπτωση που υπάρχουν παιδιά με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες, πρέπει για κάθε ένα τέτοιο παιδί ο αριθμός των μαθητών να μειώνεται κατά τρία παιδιά ανά τμήμα. Ούτε αυτό όμως τηρείται πλέον από ότι φαίνεται και αυτό γιατί θέλουν να δείξουν ότι λειτουργούν όλα τα σχολεία. Και ας είναι τα παιδιά στοιβαγμένα… Η ΕΛΜΕ, καταγγέλλει την προσπάθεια αυτή και ζητά να σταματήσει. Ανεξάρτητα από το πόσοι αναπληρωτές θα έρθουν, διεκδικούμε περισσότερους καθηγητές. Το να λέμε ότι λειτουργούν τα σχολεία και τα παιδιά είναι στοιβαγμένα σε 27αρια τμήματα δεν είναι λογικό».
Κ. Κολοβέρου
kkoloverou@yahoo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου