Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ...ΤΟ ΝΕΟΧΩΡΙ ΜΑΣ

Να γιατί αγαπώ το τόπο αυτό, σε χαιρετάνε και τους χαιρετάς, και δεν είναι ανάγκη να γνωρίζεστε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: