Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Φθιώτιδα: "Τα λεφτά σου γρήγορα" και... τον τραυμάτισε με μαχαίρι

Συνέβη μέρα μεσημέρι στο κέντρο της Λαμίας με θύμα έναν 74χρονο.

Ο 74χρονος συνταξιούχος στρατιωτικός είχε παρκάρει το αυτοκίνητό του και στη μία το μεσημέρι της Τετάρτης (21-12-2011) πήγε να το πάρει...

Όπως περιγράφει ο ίδιος στο LamiaReport:

"Επειδή κρατούσα τις τσάντες με τα ψώνια, πήγα από τη δεξιά πλευρά για να τις βάλω στη θέση του συνοδηγού. Πριν προλάβω να ανοίξω ένας νεαρός, γύρω στα 25, πετάχτηκε πίσω από ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο και μου κόλλησε ένα μαχαίρι στην κοιλία. "Τα λεφτά σου γρήγορα", μου είπε σε άπταιστα ελληνικά, πιέζοντας ταυτόχρονα το μαχαίρι, το οποίο ήταν μεγάλο και με δόντια. Του απάντησα ότι δεν έχω χρήματα και έκανα την κίνηση να ανοίξω την πόρτα. Ο νεαρός εξαγριωμένος σήκωσε το μαχαίρι, με χτύπησε στο πρόσωπο, στο μάγουλο και έφυγε τρέχοντας. Επειδή έτρεχε πολύ αίμα προσπάθησα να το σταματήσω με το μαντήλι μου. Μετά πήγα στο φαρμακείο για να με βοηθήσουν, αλλά μου είπαν να πάω στο νοσοκομείο. Τελικά μου έκαναν 15 ράμματα στο πρόσωπο. Ενημέρωσα και την αστυνομία. Δεν πιστεύω αυτό που μου συνέβη. Ευτυχώς που δεν με χτύπησε στο λαιμό"...

Οι άνδρες της Ασφάλειας έχουν κάνει αρκετές προσαγωγές υπόπτων, χωρίς αποτέλεσμα μέχρι στιγμής...

Διαβάστε ακόμα:
Αργολίδα: Οι ληστές τον τραυμάτισαν και του πήραν και το αυτοκίνητο!
newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...