Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

ΑΝΔΡΕΑΣ Μ. ΜΙΓΚΟΣ Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος ...{{ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ }}

                 Δημ.Εκλογές 2014
             Δήμος Ανδραβίδας - Κυλλήνης       
               ΑΝΔΡΕΑΣ Μ. ΜΙΓΚΟΣ
                         Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος 




                            



Γεννήθηκα στα Λεχαινά Ηλείας , όπου και κατοικώ μόνιμα..
Πατέρας μου ήταν ο Μηνάς Μίγκος με καταγωγή από τη Θεσπρωτία..
Στα Λεχαινά τελείωσα το Λύκειο και στη συνέχεια φοίτησα στη Φυσικομαθηματική Σχολή του Πανεπιστημίου Πατρών.
Είμαι παντρεμένος με τη Στεφανία Φλεβοτόμου και έχουμε δύο παιδιά το Μηνά 13 ετων και το Μάρκο 9 ετών.
Από το 1985 διατηρώ Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης όπου διδάσκω Φυσική και Χημεία ,στα Λεχαινά και σε άλλες πόλεις του Δήμου μας.
Από μικρή ηλικία ασχολούμαι με τα κοινά .Υπηρέτησα 30 χρόνια την Α.Ε.ΛΕΧΑΙΝΩΝ από τη θέση του γενικού γραμματέα.
Είμαι μέλος πολλων σωματείων της περιοχής μέλος επιτροπών και νομικών προσώπων του Δήμου και πρόεδρος της Φιλαρμονικής Λεχαινών
Διετέλεσα πολλά χρόνια μέλος του Δ.Σ του ΚΕ.ΠΕ,Π Λεχαινών και από το 2006 ως το 2010 δημοτικός σύμβουλος .
Ζητώ την ψήφο σας , γιατί πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω κι εγώ με τη συμμετοχή μου ,την αναπτυξιακή πορεία του Δήμου Ανδραβίδας –Κυλλήνης.
Ο Δήμος μας μπορεί να αποτελέσει πανίσχυρο αναπτυξιακό πόλο αρκεί να το επιδιώξουμε με ειλικρίνεια ,χωρίς φόβο, χωρίς συμπεριφορές που διαιρούν και μικραίνουν τον τόπο μας.

                           ΑΝΔΡΕΑΣ Μ.ΜΙΓΚΟΣ 
                                   Καθηγητής   
                             Πανταχού παρών....
 Στα προβλήματα και στις χαρές του Δήμου μας !!!!!
             
                   Σ  Υ Μ Φ Ω Ν Ι Α   Π Ο Λ Ι Τ Ω Ν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...