Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Θέλω να αγωνιστώ στον Ολυμπιακό




http://resources.sport-fm.gr/supersportFM/images/news/10/10/18/150033.jpg?w=400&f=bicubic









Την επιθυμία του να αγωνιστεί κάποια στιγμή στον Ολυμπιακό, εξέφρασε ο...Πιτ Μάικλ.

Ο φόργουορντ της Μπαρτσελόνα, τόνισε ότι θα τον ενδιέφερε σοβαρά να φορέσει τα «ερυθρόλευκα», αναφέρθηκε στο αποψινό παιχνίδι της ομάδας του Πειραιά κόντρα στην Ρεάλ για την Ευρωλίγκα και μίλησε για τα φαβορί της διοργάνωσης.


Ο 32χρονος φόργουορντ των πρωταθλητών Ευρώπης μιλώντας στο «Εθνοσπόρ», αναφέρθηκε αρχικά στην προοπτική να αγωνιστεί κάποια στιγμή με τα χρώματα του Ολυμπιακού.


«Δεν ξεχνάω κανένα βήμα της καριέρας μου. Ειδικά την παρθενική μου ευρωπαϊκή εμπειρία στην Ελλάδα. Δεν είχα ποτέ επίσημη πρόταση από τον Ολυμπιακό. Του χρόνου είμαι ελεύθερος και όσο χαρούμενος και αν είμαι στην Βαρκελώνη, κρατώ ανοιχτές τις επιλογές μου για το ΝΒΑ και γιατί όχι τον Ολυμπιακό. Ο Ολυμπιακός είναι η δεύτερη ομάδα που υποστηρίζω και θα ήθελα κάποτε να παίξω σε αυτήν» .

Για την αποψινή «μάχη» του Ολυμπιακού με τη Ρεάλ


«Η ελληνική ομάδα έχει προβάδισμα λόγω έδρας. Ωστόσο οι Μαδριλένοι είναι πάντα πεινασμένοι, έχουν έναν εξαιρετικό προπονητή, όπως είναι ο Μεσίνα και παρότι δεν έχουν παίξει καλά στο πρωτάθλημα, είναι πάντα επικίνδυνοι.

Ο Ολυμπιακός άλλαξε το ρόστερ του και πολλά θα κριθούν από τα μαρκαρίσματα στις θέσεις 3 και 4. Υπάρχει η απουσία του τραυματία Βασιλόπουλου και η απειρία των Κέσελ, Παπανικολάου, καθώς η Ρεάλ έχει καλούς φόργουρντ, όπως ο Βελίτσκοβιτς και ο νεοφερμένος Σουάρεθ. Εγώ πάντως θα υποστηρίζω τον Ολυμπιακό, όχι πάντως γιατί η ομάδα μου έχει αντιπαλότητα με την Ρεάλ»
.

Για τα φαβορί της διοργάνωσης μαζί με την Μπαρτσελόνα


«Δεν θα πρωτοτυπήσω. Σέβομαι πολύ τις ελληνικές ομάδες. Ο Ολυμπιακός είναι ο περσινός φιναλίστ, προσέλαβε τον Ίβκοβιτς που έχει κατακτήσει την Ευρωλίγκα και συμφώνησε με τον Σπανούλη που είναι από τους καλύτερους γκαρντ στην Ευρώπη. Ο Παναθηναϊκός, έχει σταθερό κορμό και έναν σπουδαίο και έμπειρο τεχνικό, όπως είναι ο Ομπράντοβιτς.

Αμφότεροι έχουν πολλές πιθανότητες για το τρόπαιο, όμως δεν μπορώ να παραβλέψω και την ποιότητα της Ρεάλ που απέκτησε τους Τάκερ και Ροντρίγκεθ στην περιφέρεια, αλλά και την Κάχα Λαμποράλ»

24ΩΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...