Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

ZIKO: Ο Φετφατζίδης μου θυμίζει εμένα!

Το «φαινόμενο» Φετφατζίδης έχει εξαπλωθεί παντού! Ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού Ζίκο, μίλησε για... τον πιτσιρικά, για το ατυχές πέρασμά του από τους «ερυθρόλευκους», αλλά και για το πώς περνά τώρα τον ελεύθερο χρόνο του.
Μέχρι και τη Βραζιλία έχει φτάσει η χάρη του και στο άκουσμα των ευχάριστων, ο άνθρωπος που πρώτος διέκρινε το ταλέντο του και του έδωσε το δικαίωμα να πάρει μέρος σε επίσημο αγώνα με τη φανέλα του Ολυμπιακού, ο Αρτούρ Αντούνιες Κοΐμπρα Ζίκο, μίλησε στο gazzetta.gr.

Για την ευκαιρία σε Φετφατζίδη: «Είμαι πολύ χαρούμενος που μαθαίνω ότι ο Φετφατζίδης έχει κάνει την έκρηξή του στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Είναι ένα παιδί με τρομερό ταλέντο το οποίο ξεχώρισα από τους υπόλοιπους νεαρούς των ακαδημιών αμέσως. 
Παρακολουθούσα συνέχεια τους αγώνες της δεύτερης ομάδας για να δω τους μικρούς του Ολυμπιακού και έτσι έπεσε το μάτι μου πάνω στον Φετφατζίδη. Είχαμε και πολλές απουσίες λόγω τραυματισμών και του έδωσα την ευκαιρία να παίξει πολύ νωρίς. Αυτό το παιδί έχει ξεχωριστό ταλέντο και είμαι σίγουρος ότι θα διαπρέψει σε διεθνές επίπεδο».

Για το ταλέντο του «Φέτφα»: «Έχει τρομερή τεχνική κατάρτιση. Αυτό θυμάμαι ότι μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση. 
Παίζει πολύ με το μυαλό, είναι πανέξυπνος. Βάζει γκολ, δίνει ασίστ, διασπάει τις άμυνες. Να συνεχίσει να δουλεύει και να βελτιώνεται. Μπορεί να γράψει τη δικιά του ιστορία στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. 
Το μυστικό για να τα καταφέρει είναι να μη νιώσει ποτέ ότι έχει πετύχει κάτι σπουδαίο. Να συνεχίσει τη δουλειά και να βελτιώνεται κάθε μέρα».

Για τον χαρακτηρισμό «Έλληνας Μέσι»: «Όχι, είναι λάθος. Δεν βοηθάνε κανένα νέο παιδί τέτοιοι χαρακτηρισμοί. 
Μακάρι να είναι. πάστας Μέσι, θα το χαρώ πάρα πολύ. Δεν πρέπει όμως να του φουσκώνει κανένας τα μυαλά. Είναι ακόμα παιδί και σε αυτή την ηλικία ακόμα μαθαίνει πράγματα. Ο Μέσι είναι παίκτης Χρυσής Μπάλας».

Το μήνυμά του στον πιτσιρικά: «Πολλά συγχαρητήρια για όσα έχεις καταφέρει μέσα σε αυτούς τους μήνες. 
Να συνεχίσεις με το κεφάλι κάτω και να προπονείσαι δυνατά για να γίνεσαι κάθε μέρα καλύτερος.
Αυτό το παιδί, σε τεχνική, μου θύμιζε τον εαυτό μου όταν ξεκινούσα. Έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης και αν συνεχίσει τη σκληρή δουλειά θα γίνει νούμερο ένα στην Ελλάδα και σύντομα θα βρεθεί σε κάποια μεγάλη ομάδα της Ευρώπης».

Για το τι κάνει τώρα ο ίδιος: «Έχω τη σχολή ποδοσφαίρου μου και ασχολούμαι από το πρωί ως το βράδυ με τα νέα ταλέντα. 
Ο στόχος είναι να βγάλουμε πολλούς πιτσιρικάδες από την ακαδημία μου και να τροφοδοτήσουμε τα κλαμπ της χώρας με παίκτες πρωταθλητές.
Μετά το τέλος της συνεργασίας μου με τη Φλαμένγκο περνάω αρκετές ώρες με την οικογένειά μου και είμαι πολύ ευτυχισμένος που έχω αυτή τη δυνατότητα».

Για το συμβιβασμό με τον Ολυμπιακό αναφορικά με τα «χρωστούμενα»: «Είμαι χαρούμενος που βρήκαμε τελικά μια ειρηνική λύση. 
Ο νέος ιδιοκτήτης έβαλε τον δικηγόρο του Ολυμπιακού να πάρει τον δικό μου και όλα διευθετήθηκαν. Ευτυχώς δεν πήγαμε στα δικαστήρια, δεν ήταν κάτι που ήθελα».

Για το ότι πέρασε και δεν. ακούμπησε από τον Πειραιά: «Δεν είχα την ευκαιρία να κάνω πράγματα. Άλλα είχα στο μυαλό μου, άλλα έγιναν. 
Το ρόστερ ήταν εντελώς ανομοιόμορφο. Ζήτησα τρεις παίκτες μεταγραφή το Γενάρη, τον φορ Έλτον από τη Βάσκο, το δεκάρι Κόνκα από τη Φλουμινένσε και τον μέσο Ελίας από την Κορίνθιανς και αντί να προσπαθήσουν να πάρουν αυτούς, έφεραν τον Λούα Λούα και τον Ντάτολο για τους οποίους δεν είχα άποψη και δεν ήταν αυτό που μας έλειπε. 
Με το ρόστερ που είχα πέρυσι εγώ, θεωρώ ότι η πρόκριση στη φάση των νοκ άουτ αγώνων του Τσάμπιονς Λιγκ ήταν μεγάλη επιτυχία. Δεν έχω καμία πίκρα για τον τρόπο που έφυγα. 
Ο Ολυμπιακός ήταν μεγάλη εμπειρία για μένα και πάντα παρακολουθώ τις εξελίξεις στην Ελλάδα και το πώς τα πηγαίνει η ομάδα. Εύχομαι να κατακτήσει φέτος το νταμπλ και ο νυν ιδιοκτήτης ο οποίος φαίνεται ότι έχει μεγάλα όνειρα να τον οδηγήσει στην κορυφή της Ευρώπης».

24vro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...