ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ
ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΕΑΣΠΡΟΠΡΩΣΟΠΟΥΣ ...
ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΤΙΜΗΣ ...ΕΕΕΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΟΧΩΡΙ !!!!!
ΠΕΘΕΡΟΥΛΗ ΜΟΥ ΧΑΣΑΤΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΏΣ ....ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΌΣ...!!!!!!!
Στο βαθμό του Εφέτη προήχθη η Ηλεία,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου