Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

«Δεν αντέχω το κρύο τα βράδια…»



 «Δεν αντέχω άλλο το κρύο, έχω σοβαρό αναπνευστικό πρόβλημα και τα βράδια με το κρύο δεν μπορώ καν να ανασάνω»
λέει με παράπονο στην εφ. «Πατρίς» ο 82χρονος Νίκος Δημητρόπουλος από το Τραγανό που από το πρωί του Σαββάτου, είναι… άστεγος.
Ο άτυχος ηλικιωμένος είδε το φτωχικό του σπιτάκι να καταστρέφεται μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα από την μανία του ανεμοστρόβιλου που έπληξε την περιοχή. Από καθαρή τύχη δεν σκοτώθηκε και ο ίδιος αλλά τώρα, προσπαθεί να ζήσει κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες μέσα στα χαλάσματα!

«Ήρθαν κάποια παιδιά και μου έφτιαξαν μια στέγη από ελενίτ για να μπορώ να κοιμάμαι τα βράδια μέσα στο σπίτι» συνέχισε ο κ. Νίκος Δημητρόπουλος μιλώντας στην εφ. «Πατρίς» ενώ τόνισε:
 «Το υπόλοιπο σπίτι όμως δεν έχει στέγη και το δωμάτιο που κοιμάμαι είναι γεμάτο τρύπες γύρω – γύρω και στους τοίχους. Το κρύο μπαίνει μέσα και δεν το αντέχω. Έχω αναπνευστικά προβλήματα και έχω την συσκευή του οξυγόνου δίπλα από το κρεβάτι, γιατί με το κρύο δεν μπορώ να ανασάνω».
«Ότι γίνει, να γίνει γρήγορα…»

Οι αρμόδιοι φορείς έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την περίπτωση του κ. Νίκου Δημητρόπουλου. Ο «χρόνος» όμως για έναν ηλικιωμένο 82 ετών και μάλιστα άστεγο, κυλά «διαφορετικά»…

«Δεν έχω παράπονο από κανέναν. Ήρθαν όλοι να δουν την καταστροφή.

Και ο νομάρχης κ. Χαράλαμπος Καφύρας και ο δήμαρχος Τραγανού κ. Βασίλης Κασσιανός και ο νέος δήμαρχος «Πηνειού» κ. Αλέξης Καστρινός μαζί με όλες τις υπηρεσίες.

Σήμερα ήρθε και κάποιο άλλο συνεργείο και κατέγραφε και κάτι έλεγαν για ένα λυόμενο» λέει ο κ. Δημητρόπουλος.

Το μόνο που ζητά ο άτυχος 82χρονος από τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες είναι να επισπεύσουν τις διαδικασίες τους.

 «Ότι γίνει πρέπει να γίνει γρήγορα. Να μου πούνε αν θα φέρουν άμεσα λυόμενο για να ξέρω αν θα μείνω εδώ ή να μπω σε κάποιο νοσοκομείο μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες. Θα μπορούσα να πάω και στα παιδιά μου που μένουν στην Αθήνα. Εκεί είναι και η σύζυγός μου αυτές τις μέρες γιατί είναι άρρωστη. Να μου πουν τι να κάνω, γιατί μέσα στο κρύο δεν θα αντέξω άλλο».

Και όταν μια τέτοια έκκληση προέρχεται από ένα ηλικιωμένο 82 ετών, τότε έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.

Πατρίς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...