Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΨΗΦΙΣΤΕ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΕ ΔΙΩΡΘΩΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: