Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Πάντελιτς: Μεγάλος σύλλογος ο Ολυμπιακός

http://theplayer.gr/uploads/images_resize/middle/2011/02/40219.jpg«Μέλι στάζει» για ακόμα μια φορά ο Μάρκο Πάντελιτς για τον Ολυμπιακό με δηλώσεις του σε ΜΜΕ της πατρίδας του...



Ο Σέρβος χαρακτήρισε μεγάλη ομάδα τους Πειραιώτες, εξήγησε ότι ο Ολυμπιακός ήταν πολύ καλή ευκαιρία για εκείνον και αποκάλυψε ότι ομάδες από την Γερμανία αλλά και από άλλες χώρες ενδιαφέρθηκαν να τον αποκτήσουν αλλά οι «ερυθρόλευκοι» δεν τον παραχωρούσαν.

Ο Μάρκο Πάντελιτς τόνισε αρχικά στο «sportske» για τον Ολυμπιακό: «Ο Ολυμπιακός είναι ένας μεγάλος σύλλογος, είναι πολύ καλά εδώ και έχω ευκαιρίες. Έχω σκοράρει εννιά γκολ και είμαι τρίτος σκόρερ στο πρωτάθλημα. Υπήρχαν προτάσεις τον χειμώνα από διάφορες ομάδες, όχι μόνο από την Γερμανία, αλλά ο Ολυμπιακός δεν ήθελε να με παραχωρήσει».

Ο ποδοσφαιριστής μίλησε και για την επιστροφή του στην εθνική ομάδα της Σερβίας, αλλά και για το γεγονός ότι δεν είχε πάει στο πρόσφατο Παγκόσμιο Κύπελλο: «Ήταν η κατάλληλη στιγμή για εμένα να επιστρέψω στην εθνική και σε αυτό έπαιξε ρόλο και η προσαρμογή στον νέο μου σύλλογο. Θα είμαι πάντα εδώ για την Σερβία! Οτιδήποτε άλλο θα ήταν προδοσία, ποτέ δεν θα μπορούσα να γυρίσω την πλάτη μου στην εθνική ομάδα. Η Σερβία είναι πάνω απ’ όλα και δεν είναι ώρα να το παίζεις συμφεροντολόγος και δειλός! Πρέπει να βοηθήσουν εκείνοι που είναι πρόθυμοι να δώσουν την μάχη τους για την Σερβία. Η αλήθεια είναι ότι η εθνική ομάδα είναι σε δύσκολη κατάσταση αλλά έχουμε την ποιότητα και τον χαρακτήρα για να πετύχουμε».

theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...