Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Μαρινάκης: «Το ελληνικό ποδόσφαιρο κέρδισε»

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης αναφέρθηκε σε όσα συνέβησαν  στο «Γ. Καραϊσκάκης» και υποστήριξε ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο κέρδισε αναφερόμενος στην χωρίς προβλήματα υποδοχή της αποστολής του Παναθηναϊκού.


«Έχω να πω το εξής. Ότι η υποδοχή του ΠΑΟ στο Καραϊσκάκη ήταν υποδειγματική, σύμφωνα με ανθρώπους που ήταν παρών και τους παράγοντες του ΠΑΟ. Δείξαμε ότι είμαστε υπεράνω και έχουμε κάνει μεγάλη προσπάθεια για την βία μέσα στα γήπεδα.

Ήμουν και εγώ παρών εκεί. Πιστεύω ότι από αυτή την υποδοχή το ελληνικό ποδόσφαιρο κέρδισε», τόνισε αρχικά ο ισχυρός άντρας του Ολυμπιακού και συνέχισε αναφερόμενος στο επεισόδιό του με τον Τζιμπρίλ Σισέ:
«Είδαμε φάσεις, γκολ…
Μου λένε ότι υπήρξαν γεγονότα με παίκτες του ΠΑΟ. Όταν είδα τον Σισέ στα αποδυτήρια, δεν τον είδα να υποφέρει αλλά φώναζε ότι ήθελε να φύγει από την Ελλάδα. Αν θέλει να φύγει, με φούστες ή όχι ας αποχωρήσει.

Η ομάδα μου έπρεπε από το πρώτο ημίχρονο να προηγείται με 3-0, αλλά τελείωσε με 2-1. Σήμερα τη νίκη τη χάρηκα ιδιαίτερα, είναι διπλή χαρά να κερδίζεις στις καθυστερήσεις. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες για μια ομάδα που δεν μπορεί να συγκριθεί με εμάς φέτος στην Ελλάδα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...