Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

ΔΗΛΩΣΗ ΚΩΣΤΑ ΚΑΖΑΚΟΥ



O κ. Αβραμόπουλος είναι ένας γνωστός μου Ηλείος δημοσιογράφος, ο οποίος είχε την καλοσύνη να μου αποστείλει και το νέο του βιβλίο,
που αναφέρεται σε μερικές διάσημες γυναικείες προσωπικότητες, μεταξύ των οποίων η Μαντώ Μαυρογένους, η Λέλα Καραγιάννη, η Μαρία Κάλλας, η Μελίνα Μερκούρη κ.λ.π. Δεν θα μπορούσα να αρνηθώ την παρουσία μου σε μια τέτοια πολιτιστική εκδήλωση, ακόμα και να προλογίσω. Έχω συμμετάσχει σε άπειρες τέτοιες στη ζωή μου. Όμως, σε προεκλογική περίοδο και όταν μάλιστα ο κ. Αβραμόπουλος εκτίθεται ως υποψήφιος βουλευτής Ηλείας με τον ΛΑ.Ο.Σ. και εγώ στην ίδια περιοχή με το Κ.Κ.Ε., η παρουσία μου και μόνο στην εκδήλωσή του, θα ήταν γεγονός «ανόσιο» και βλακώδες. Αυτό το γνωστοποίησα στον κ. Αβραμόπουλο αμέσως μόλις έμαθα την υποψηφιότητά του και είμαι βέβαιος ότι, ως ευγενής άνθρωπος, θα το επιβεβαιώσει.
Ένα όμως, εκ παραδρομής δημοσίευμα, έδωσε λαβή σε ανθρώπους της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, οι οποίοι θέλουν να συγκαταλέγονται μεταξύ των αριστερών, να ξεκινήσουν συκοφαντική εκστρατεία σε όλη την Ελλάδα εναντίον του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας και των αγώνων του, περί δήθεν εκλογικής συνεργασίας του Κ.Κ.Ε. και του ΛΑ.Ο.Σ. Κάθε νοήμων άνθρωπος και στους Ηλείους περισσεύει η εξυπνάδα, αντιλαμβάνεται αμέσως ότι πρόκειται για μια συνήθη και αναμενόμενη αθλιότητα.

Πύργος      1 Μάη 2012                                     Κώστας Καζάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...