Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

ΜΥΝΗΜΑ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΤΩΝ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ ΗΛΕΙΑΣ {{Ο ΑΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΣ }}

Αγαπητοί συγχωριανοί μόνιμοι κάτοικοι Αθηνών φίλοι και φίλες.

Ο δεύτερος χρόνος λειτουργίας του ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΤΩΝ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΩΝ ΗΛΕΙΑΣ ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ ολοκληρώθηκε με σημαντική επιτυχία και θέλω να πιστεύω και εύχομαι , ότι θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια .

Σε αυτά τα δύο χρόνια τόσο εγώ όσο και τα μέλη που ήταν αυτά τα δύο χρόνια ως μέλη του ΔΣ  και ως μέλη απλά του συλλόγου ζήσαμε όμορφες και σημαντικές στιγμές ,δεν έλειψαν οι δυσκολίες αλλά αυτά τα αφήνουμε στο παρελθόν και δεν ασχολούμαστε, γιατί η αγάπη μας για το χωριό μας και η ομοψυχία μας μας δένει σφιχτά και θέλουμε να συνεχίσουμε χωρίς κακίες και αντιπαλότητες .


Η επαναλειτουργία  του συλλόγου Νεοχωριτών της Αθήνας ήταν μια παρουσία δυνατή στο χώρο του πολιτισμού μας και ήταν παρούσα όταν απαιτήθηκε στην βοήθεια  στους συνανθρώπους μας στην αναβίωση των πολιτιστικών δρώμενων και πάντα ήμασταν παρόντες στο χωριό μας το ΝΕΟΧΩΡΙ ΜΑΣ .

Λάθη έγιναν αρκετά αλλά όχι και τόσο σημαντικά ...

Θυμάμαι την φράση   που  είπε ο φίλος και συγχωριανός μας  ο  Νίκος Δημ.Κόλλιας και τον ευχαριστώ για αυτό που μου είπε, γιατί το κράτησα στο βάθος του μυαλού μου , με πείσμωσε να διορθωθώ και να δουλέψω περισσότερο τα λόγια ήταν ....

{{Γιάννη κάνεις λάθη αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτα γιατί μόνο αυτός που δουλεύει κάνει λάθη }}

Έκανα ότι ήταν δυνατόν για τον σύλλογο ,προσπάθησα ,δούλεψα, κουράστηκα , αγανάκτησα ,έκλαψα ,αλλά στο τέλος ήρθε η ανταμοιβή από την εμπιστοσύνη των συγχωριανών μας όταν έφθασε η ώρα για την ανάδειξη του ΔΣ.
Την πρώτη αναμέτρηση  την θεώρησα δοκιμαστική γιατί όλοι οι Νιχωρίτες ήθελα τον σύλλογο και κάποιος έπρεπε να κάνει την αρχή και να ηγηθεί του συμβουλίου ..

Όντως λοιπόν οι συγχωριανοί μας ,μου έδειξαν αγάπη και εμπιστοσύνη και με ανέδειξαν ως πρώτο μεταξύ ίσων λαμβάνοντας τους περισσότερους ψήφους (45) και μου έδωσαν το μήνυμα ότι ως πρόεδρος του συλλόγου πρέπει να είμαι αντάξιος των προσδοκιών τους .

Η 1η χρονιά θα έλεγα ότι ήταν πάρα μα πάρα πολύ δύσκολη για πολλούς και διαφόρους λόγους αλλά κυρίως λόγω της απειρίας μου στον χώρο.

Έκανα ότι ήταν δυνατόν μέσα από τις πάμπολλες δυσκολίες ...

Φτάνοντας λοιπόν στην επομένη χρονιά εκεί ήμουν σε πολύ δύσκολη θέση γιατί δεν ήθελα να επαναληφθούν τα λάθη του παρελθόντος ,δεν ήθελα ξανά να είμαι ως μέλος του ΔΣ και να βοηθήσω τον σύλλογο από διαφορετική θέση .
 Από την άλλη ήθελα να κριθώ από τα μέλη του συλλόγου ουτως ώστε να διαπιστώσω αν όντως αυτό που πίστευα ότι έκανα ήταν το σωστό .
Την τελευταία στιγμή έθεσα υποψηφιότητα στις εκλογές για το ΔΣ και εκεί διαπίστωσα ότι οι συγχωριανοί μας με την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν ,για 2η χρονιά μου έδωσαν το μήνυμα ότι με έκριναν και μου είπαν {{μπράβο προχώρα }}.
Δεν είναι και λίγο για δεύτερη χρονιά παρά τα λάθη μου να με κρίνουν με την ψήφο τους και να με αναδεικνύουν και πάλι πρώτο σε ψήφους (43).
Εδώ λοιπόν θα σταθώ και θα πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους αυτούς που με βοήθησαν να δείξω ότι αυτό που κάνω αξίζει .
Αγαπητοί σγυχωριανοί ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  από τα βάθη της καρδιά μου !!!!

Τελειώνοντας και τον δεύτερο χρόνο της θητείας μου ως πρόεδρος του συλλόγου συνέχισα αυτή την φορά με περισσότερη ωριμότητα την προσπάθεια κάνοντας αυτά που πρέπει και φυσικά με την βοήθεια των περισσοτέρων μελών του ΔΣ που οφείλω να ομολογήσω ότι αυτήν την χρονιά δουλέψαμε με περισσότερη ομοψυχία και συλλογικότητα .

Όντως η πλειοψηφία των μελών με βοήθησε και κρατήσαμε όλοι μαζί το σύλλογο σε υψηλό επίπεδο.
Φτάσαμε λοιπόν αισίως και στην τελική στροφή της 2ης χρονιά μας στον σύλλογο .Την Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013 θα κληθούμε να εκλέξουμε το νέο Δ.Σ του συλλόγου μας.

Θα θέσουν υποψηφιότητα συγχωριανοί μας που κατά την γνώμη μου είναι σε θέση να συνεχίσουν το έργο αυτών των πολλών ανθρώπων που το 1982 οραματίσθηκαν να κάνουν πολλά για το χωριό μας και να θυμίζουν  ότι και το χωριό μας έχει θέση στην καρδιά μας αλλά και δεν είναι δυνατόν να χαθεί και απλά να υπάρχει στον χάρτη .
Θα είναι ενεργά μέλη με όνειρα και ελπίδες με όρεξη να δουλέψουν για τον σύλλογο και το χωριό μας το ΝΕΟΧΩΡΙ.

Ας τα στηρίξουμε με την ψήφο μας και να τους δείξουμε την εμπιστοσύνη μας .

Έχουν να  προσφέρουν πολλά  , και είναι αντάξια των προσδοκιών μας .

Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουν με περισσότερο ζήλο και αυτοπεποίθηση την προσπάθεια του συλλόγου μας .

Θα έχουν καλύτερες ιδέες και περισσότερη δύναμη να ολοκληρώσουν το έργο τους .

Φίλοι συγχωριανοί ...
Ο κύκλος μου στο ΔΣ του συλλόγου έκλεισε .

Αυτήν την χρονιά ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ στο ΔΣ του συλλόγου .
Αυτά που έπρεπε να κάνω τα πραγματοποίησα και αφήνω την θέση μου να την διαδεχτούν νέα άτομα με νέες ιδέες .

Νοιώθω πολύ υπερήφανος που με το πείσμα μου κατάφερα να επαναλειτουργήσει ο σύλλογος μετά από 27 χρόνια .

Ως απλό μέλος του συλλόγου θα συνεχίσω να βοηθάω  υπό σωστές συνθήκες και εφόσον αυτό απαιτηθεί για το καλό του συλλόγου .

Ως απλό μέλος και διαφορετικό πλέον πόστο θα είμαι στην διάθεση των νέων μελών του ΔΣ να δώσω αυτά που χρειάζεται να συνεχίσει ο σύλλογος να υπάρχει .

Θέλω να σας εκφράσω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την υποστήριξη την συμπάθεια και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε .

Καλή επιτυχία στους υποψηφίους και καλή δύναμη .

Για όσους δεν με στήριξαν και στάθηκαν εμπόδιο ...ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ  ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ !!!!

Το χωριό μας και ο σύλλογός μας μας ενώνει όλους
Σας ευχαριστώ
ΜΕ ΕΚΤΊΜΗΣΗ
 Ο απερχόμενος πρόεδρος του συλλόγου Νεοχωριτών Μυρτουντίων Ηλείας εν Αθήναι
ΣΤΡΙΓΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΨΥΧΟΓΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ: Πρόεδρος πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗ (των Βαϊων ) 28-4-2024

 Κατόπιν εντολής της πρόεδρου του ΔΣ του πολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου Κα Χρυσούλα Ψυχογιού  γίνεται η εξής ανάρτηση στο site του χωριού μ...