ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Παρασκευή, 29 Οκτωβρίου 2010

Πασαρέλα ή παρέλαση;










Από την άλλη, υπήρχαν μαθητές που προτίμησαν να κάνουν την επανάστασή τους την ημέρα της Εθνικής Εορτής φορώντας ό,τι πιο περίεργο είχαν σε παπούτσι για να κάνουν τη διαφορά ενώ αν πρέπει να μιλήσουμε για μαλλιά ή  μούσια... θα μας πάρει ώρα!

Και εδώ είναι που αναρωτιέται κάποιος αν τελικά η παρέλαση έχει να κάνει με την ομοιογένεια και την αρτιότητα του συνόλου που παρελαύνει ή με την ατομικότητα και την αυτοπροβολή;

Για την ιστορία, κάποιοι πέθαναν μαχόμενοι στο παρελθόν... για να παρελάσουν βαριεστημένοι, με τζιν, all star και μίνι φούστα οι νέοι σήμερα. Δε λέμε, παιδιά είναι... στους γονείς και τους δασκάλους απευθυνόμαστε.

Δείτε φωτογραφίες και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:





















ΔΕΙΤΕ: Το μέλλον της πατρίδας να παρελαύνει

Η χθεσινή παρέλαση επιβεβαίωσε για ακόμα μία φορά την αίσθηση που υπάρχει σε πολλούς τα τελευταία χρόνια. Ότι δηλαδή η μαθητική παρέλαση έχει χάσει τόσο την ταυτότητα της όσο και το σκοπό της.

Έτσι για ακόμα μία χρονιά αρκετές ήταν οι μαθήτριες που φόρεσαν το στυλ «από το κλαμπ στην... παρέλαση» με μαλλί κομμωτηρίου, γόβα στιλέτο και φούστα περίσσευμα υφάσματος που τεντωνόταν ασφυκτικά επάνω τους.




1 σχόλιο:

Περματώνιος είπε...

ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ Η ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ;