Ανέκδοτο: Παπάς στο χωριό

Ανέκδοτο: Παπάς στο χωριό Πάει μια μέρα μια π*τάνα να εξομολογηθεί στον παπά του χωριού της. Της λέει ο παπάς: ...
- Για πες μου κορίτσι μου τις αμαρτίες σου. - Μεγάλη η αμαρτία μου πάτερ, να πήγα με τον άντρα της γειτόνισσας μου... - Δεν πειράζει τέκνο μου συγχωρείται η αμαρτία σου. - Έκανα όμως και μια ακόμη αμαρτία πήγα και με τον μανάβη του χωριού. - Συγχωρούνται οι αμαρτίες σου. - Εεεεε, έκανα και μια άλλη αμαρτία πήγα και με τον χασάπη του χωριού. Λέει τέλος πάντων στον πάτερ με όλους όσους πήγε. - Να όμως πάτερ η πιο μεγάλη μου αμαρτία είναι ότι πήγα με τον παπά του διπλανού χωριού. Και της απαντάει ο παπάς. - Γιατί μωρή, το δικό σου το χωριό παπά δεν έχει;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ΗΜΕΡΗ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ (Σουρωτή) - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ :ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Αψίδα Γαλέριου ,Λευκός Πύργος , Ροτόντα, Πλατεία Αριστοτέλους Άνω πόλη -Επταπύργιο

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ