ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Δευτέρα, 20 Δεκεμβρίου 2010

Επίσημα χωρίς τρένο η Ηλεία…

Επίσημα χωρίς τρένο η Ηλεία…
Ούτε μια αχτίδα ελπίδας για την επανένταξη της Ηλείας στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας δεν άφησε η ομιλία του υπουργού Υποδομών Δημήτρη Ρέππα στην Ολομέλεια της Βουλής για τον προϋπολογισμό.
Ο κ. Ρέππας στην ομιλία του αυτή «είχε για όλους» πλην της Ηλείας, που παραδόξως… δεν μπορεί να είναι προορισμός τρένου, έστω και αν υπάρχει η Ολυμπία που προσελκύει κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες!

Να τι ακριβώς είπε για το συγκεκριμένο θέμα: «Προχωράμε στην ολοκλήρωση βασικού σιδηροδρομικού δικτύου και ειδικότερα στην ολοκλήρωση του Σιδηροδρομικού ΠΑΘΕΠ, του άξονα δηλαδή που θα συνδέει σιδηροδρομικά με υψηλές ταχύτητες την Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνα. Τα έργα πάνω σε αυτόν το σιδηροδρομικό άξονα έχουν για μας ύψιστη προτεραιότητα…».

Πριν από μερικά χρόνια μιλούσαν για Δυτικό Σιδηροδρομικό Άξονα, τώρα μιλάνε για ΠΑΘΕΠ, με μια ανάπτυξη που σταματά στην Πάτρα, αφήνοντας έξω ολόκληρη την δυτική Πελοπόννησο. Όπως καταλαβαίνετε, μπαίνουμε σε μια εποχή απομόνωσης της Ηλείας που είναι βέβαιο ότι θα «βουλιάξει» αναπτυξιακά ακόμα περισσότερο τον τόπο. Θα αντιδράσουμε;

Πέλεκυς

Δεν υπάρχουν σχόλια: