ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΌ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΆΛΛΗ...ΓΕΙΤΌΝΙΣΣΆ ΜΑΣ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ, ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΛΛΗΝΗ
ΝΑ ΜΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΒLOG
neohorikillinis@gmail.com
ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΌ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙΣτο βαθμό του Εφέτη προήχθη η Ηλεία,
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου