Το θέμα λειτουργίας του αεροδρομίου Ανδραβίδας και ως πολιτικού έφερε στη Βουλή ο βουλευτής Ηλείας του ΠΑΣΟΚ Τάκης Δημητρουλόπουλος. Στην ερώτηση που κατέθεσε, αναφέρει τα εξής:
«Η λειτουργία του αεροδρομίου της Ανδραβίδας είναι Πανηλειακό αίτημα πάνω από μία δεκαετία ως απαραίτητη υποδομή που θα συμβάλει τα μέγιστα στην τοπική, περιφερειακή και εθνική οικονομία. Καθόσον:
• Θα βοηθήσει την τουριστική οικονομία του Νομού μας.
• Θα αυξήσει τις επενδύσεις στην Ηλεία.
• Θα αναδείξει το Κατάκολο ως αφετηρία κρουαζιερών, μετά την άρση του καμποτάζ, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την άνοδο της τουριστικής κίνησης στον τόπο μας.
• Θα βοηθήσει τη γεωργία στο νομό μας μιας και θα είναι πιο εύκολη και πιο φθηνή η μεταφορά νωπών και ευπαθών αγροτικών προϊόντων στην Ευρώπη και στις άλλες αγορές.
Τα παραπάνω υπογράμμισε ο Βουλευτής κ. Τάκης Δημητρουλόπουλος στην ερώτηση που κατέθεσε προχθές στον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών κ. Δημήτρη Ρέππα με στόχο την άμεση δημοπράτηση των έργων στο αεροδρόμιο Ανδραβίδας.
Στην ερώτησή του ο κ. Δημητρουλόπουλος αναφέρει μεταξύ άλλων ότι όπως είναι γνωστό έχει εγγραφεί πίστωση 20 εκατ. € στο Περιφερειακό πρόγραμμα (ΕΣΠΑ) Δυτικής Ελλάδος.
Ο προϋπολογισμός του έργου (κτιριακές εγκαταστάσεις) , με βάση τη μελέτη της ΥΠΑ, είναι 29,5 εκατ. € περίπου. Άρα απαιτούνται άλλα 9, 5 εκατ€. Με δεδομένο, όμως, ότι μετά τη δημοπράτηση του έργου, θα προκύψει η συνηθισμένη έκπτωση, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι στην πράξη αυτά τα 9,5 εκατ.€ δεν θα χρειαστούν.
Συνεπώς είναι ακατανόητη η καθυστέρηση δημοπράτησης του έργου.
Η αιτιολογία για την καθυστέρηση του έργου, με βάση πληροφορίες, δηλώσεις αρμοδίων και δημοσιεύματα τύπου, είναι ότι απαιτούνται και επί πλέον έργα, τα οποία το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας θέτει ως προϋπόθεση για τη λειτουργία του αεροδρομίου της Ανδραβίδας και ως πολιτικού.
Αυτές όμως οι προϋποθέσεις, όπως αναφέρει στην Ερώτησή του ο κ. Δημητρουλόπουλος, δεν είχαν τεθεί όταν το 2000 το ΓΕΑ έδινε την έγκρισή του για τη λειτουργία του αεροδρομίου και ως πολιτικού.
Επιπρόσθετα, η λειτουργικότητα του έργου είναι δεδομένη, ανεξάρτητα από το αν είναι πράγματι αναγκαίο να εκτελεσθούν επί πλέον έργα από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Ερώτηση του κ. Δημητρουλόπουλου έρχεται ως συνέχεια της επιστολής που απέστειλε την 1η του μήνα στον Αντιπεριφερειάρχη κ. Καφύρα με την οποία του ζητά να αναλάβει πρωτοβουλία ώστε:
- Να προτείνει στο Περιφερειακό συμβούλιο Δυτικής Ελλάδος τη λήψη απόφασης για την άμεση δημοπράτηση των έργων και,
- Να συντονίσει τις πιέσεις προς το αρμόδιο Υπουργείο συγκαλώντας σε σύσκεψη τους Δημάρχους, τους φορείς και τους Βουλευτές του Νομού.
iliatora gr
• Θα βοηθήσει την τουριστική οικονομία του Νομού μας.
• Θα αυξήσει τις επενδύσεις στην Ηλεία.
• Θα αναδείξει το Κατάκολο ως αφετηρία κρουαζιερών, μετά την άρση του καμποτάζ, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την άνοδο της τουριστικής κίνησης στον τόπο μας.
• Θα βοηθήσει τη γεωργία στο νομό μας μιας και θα είναι πιο εύκολη και πιο φθηνή η μεταφορά νωπών και ευπαθών αγροτικών προϊόντων στην Ευρώπη και στις άλλες αγορές.
Τα παραπάνω υπογράμμισε ο Βουλευτής κ. Τάκης Δημητρουλόπουλος στην ερώτηση που κατέθεσε προχθές στον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών κ. Δημήτρη Ρέππα με στόχο την άμεση δημοπράτηση των έργων στο αεροδρόμιο Ανδραβίδας.
Στην ερώτησή του ο κ. Δημητρουλόπουλος αναφέρει μεταξύ άλλων ότι όπως είναι γνωστό έχει εγγραφεί πίστωση 20 εκατ. € στο Περιφερειακό πρόγραμμα (ΕΣΠΑ) Δυτικής Ελλάδος.
Ο προϋπολογισμός του έργου (κτιριακές εγκαταστάσεις) , με βάση τη μελέτη της ΥΠΑ, είναι 29,5 εκατ. € περίπου. Άρα απαιτούνται άλλα 9, 5 εκατ€. Με δεδομένο, όμως, ότι μετά τη δημοπράτηση του έργου, θα προκύψει η συνηθισμένη έκπτωση, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι στην πράξη αυτά τα 9,5 εκατ.€ δεν θα χρειαστούν.
Συνεπώς είναι ακατανόητη η καθυστέρηση δημοπράτησης του έργου.
Η αιτιολογία για την καθυστέρηση του έργου, με βάση πληροφορίες, δηλώσεις αρμοδίων και δημοσιεύματα τύπου, είναι ότι απαιτούνται και επί πλέον έργα, τα οποία το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας θέτει ως προϋπόθεση για τη λειτουργία του αεροδρομίου της Ανδραβίδας και ως πολιτικού.
Αυτές όμως οι προϋποθέσεις, όπως αναφέρει στην Ερώτησή του ο κ. Δημητρουλόπουλος, δεν είχαν τεθεί όταν το 2000 το ΓΕΑ έδινε την έγκρισή του για τη λειτουργία του αεροδρομίου και ως πολιτικού.
Επιπρόσθετα, η λειτουργικότητα του έργου είναι δεδομένη, ανεξάρτητα από το αν είναι πράγματι αναγκαίο να εκτελεσθούν επί πλέον έργα από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Ερώτηση του κ. Δημητρουλόπουλου έρχεται ως συνέχεια της επιστολής που απέστειλε την 1η του μήνα στον Αντιπεριφερειάρχη κ. Καφύρα με την οποία του ζητά να αναλάβει πρωτοβουλία ώστε:
- Να προτείνει στο Περιφερειακό συμβούλιο Δυτικής Ελλάδος τη λήψη απόφασης για την άμεση δημοπράτηση των έργων και,
- Να συντονίσει τις πιέσεις προς το αρμόδιο Υπουργείο συγκαλώντας σε σύσκεψη τους Δημάρχους, τους φορείς και τους Βουλευτές του Νομού.
iliatora gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου