Ένα επαναστατικό ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε στην Αυστραλία και άρχισε να κατασκευάζεται στην Κίνα θα διατεθεί σύντομα στη διεθνή αγορά με λιγότερα από... 10.000 δολάρια.
Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης έκθεσης αυτοκινήτων που γίνεται στη Μελβούρνη κάθε Ιούλιο.
Στα μέσα της ερχόμενης χρονιάς θα διατεθούν δοκιμαστικά στην Αυστραλία 100 αυτοκίνητα, ενώ από το 2012 θα αρχίσουν να πωλούνται έναντι του ποσού των 9.999 δολαρίων μαζί με τα έξοδα κυκλοφορίας.
Το βάρος, που παίζει καθοριστικό ρόλο στην κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν θα ξεπερνά τα 450 κιλά και η αυτονομία του θα φτάνει τα 160 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να φορτιστούν οι μπαταρίες του, ενώ δεν θα χρησιμοποιεί καθόλου υγρά καύσιμα.
Ο μελλοντικός ιδιοκτήτης ενός τέτοιου αυτοκινήτου, του οποίου η ανώτατη ταχύτητα δεν θα ξεπερνά τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, θα γλιτώνει χιλιάδες δολάρια κάθε χρόνο που θα ξόδευε για καύσιμα και θα είναι κατά 14% πιο οικονομικό από το αντίστοιχο που κατασκευάζει η Mitsubishi.
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ναι μεν θα είναι το αργότερο σε ταχύτητα που θα πωλείται στην αγορά, αλλά θα έχει στα υπέρ του ότι θα είναι το φτηνότερο στην αγορά του και οικονομικότερο για να κινηθεί λόγω του μικρού σχετικά βάρους του.
Το αυτοκίνητο αυτό, σχεδίασε η μικρή εταιρία EDay Life, την οποία δημιούργησε ένα πρώην διευθυντικό στέλεχος της εταιρίας Holden, ο Λάρι Σπαρκ.
Η εταιρία απασχολεί άλλους 20 μηχανικούς και φιλοδοξεί το αυτοκίνητό της να μπορεί να πωλείται όχι μόνο στις αγορές της Ασίας αλλά και της Ευρώπης.
24ΩΡΟΤο αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης έκθεσης αυτοκινήτων που γίνεται στη Μελβούρνη κάθε Ιούλιο.
Στα μέσα της ερχόμενης χρονιάς θα διατεθούν δοκιμαστικά στην Αυστραλία 100 αυτοκίνητα, ενώ από το 2012 θα αρχίσουν να πωλούνται έναντι του ποσού των 9.999 δολαρίων μαζί με τα έξοδα κυκλοφορίας.
Το βάρος, που παίζει καθοριστικό ρόλο στην κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεν θα ξεπερνά τα 450 κιλά και η αυτονομία του θα φτάνει τα 160 χιλιόμετρα πριν χρειαστεί να φορτιστούν οι μπαταρίες του, ενώ δεν θα χρησιμοποιεί καθόλου υγρά καύσιμα.
Ο μελλοντικός ιδιοκτήτης ενός τέτοιου αυτοκινήτου, του οποίου η ανώτατη ταχύτητα δεν θα ξεπερνά τα 80 χιλιόμετρα την ώρα, θα γλιτώνει χιλιάδες δολάρια κάθε χρόνο που θα ξόδευε για καύσιμα και θα είναι κατά 14% πιο οικονομικό από το αντίστοιχο που κατασκευάζει η Mitsubishi.
Το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ναι μεν θα είναι το αργότερο σε ταχύτητα που θα πωλείται στην αγορά, αλλά θα έχει στα υπέρ του ότι θα είναι το φτηνότερο στην αγορά του και οικονομικότερο για να κινηθεί λόγω του μικρού σχετικά βάρους του.
Το αυτοκίνητο αυτό, σχεδίασε η μικρή εταιρία EDay Life, την οποία δημιούργησε ένα πρώην διευθυντικό στέλεχος της εταιρίας Holden, ο Λάρι Σπαρκ.
Η εταιρία απασχολεί άλλους 20 μηχανικούς και φιλοδοξεί το αυτοκίνητό της να μπορεί να πωλείται όχι μόνο στις αγορές της Ασίας αλλά και της Ευρώπης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου