Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

AΝΕΚΔΟΤΟ: O ομοφυλοφιλος

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTnoqrDrkNh1QXPlomeR2eQYwXD7wPcKSOn28ZGxcwr1DOzVJWYΗταν μια φορά ένας ομοφυλόφιλος και αποφάσισε να πάει στον πατέρα του να του ανακοινώσει το γεγονός. Πάει λοιπόν και του λέει:
- Πατέρα, εχω να σου πω κατι. Είμαι gay!
- Καλά παιδί μου, αλλά για πες μου κάτι. Σπίτι στη Μυκονο έχεις;
- Όχι, πατέρα.
- Μήπως κάνεις παρέα με μοντέλα;
- Όχι, πατέρα.
- Μήπως θέλεις να γίνεις σχεδιαστής μόδας;
- Όχι, πατέρα.
- Ε, τότε τι gay και μα**κίες μου λες; Βρωμόπ***ας εισαι..
.
24voro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...