Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Ανέκδοτο: Ο εγωισμός πάνω απ’ όλα!

Είναι δύο φίλοι που τσακώνονται πολύ συχνά.

Έτσι ο ένας, μη αντέχοντας αυτήν την κατάσταση, λέει στον άλλο: «Τέρμα είμαι πολύ εγωιστής για να ανεχθώ «να μου τη λες» και να καυγαδίζουμε όλη την ώρα.»

«Καλά», απαντάει ο άλλος, «μην το παίρνεις προσωπικά».

«Όχι» απαντάει εκείνος. «Είμαι πάρα πολύ εγωιστής.
Για να καταλάβεις πόσο εγωιστής είμαι, θυμάσαι στο γάμο μου πριν 20 χρόνια που η γυναίκα μου, μού πάτησε το πόδι και εγώ νευρίασα πολύ;»

«Ναι, θυμάμαι», απαντά ο άλλος.

«Ε ακόμη δεν της μιλάω και έκτοτε δεν την έχω αγγίξει».

«Καλά ρε φίλε πώς γίνεται αυτό; Αφού έχεις τέσσερα παιδιά;»
«Ε από εγωισμό δεν την έχω ρωτήσει πώς τα έκανε»!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...