… κι ας είν’ και μπαλωμένο, λέει το ρητό, αλλά όχι και
πανάκριβο, όπως διαπιστώνεται ότι τυχαίνει να είναι πολλές φορές.
Στο κλίμα ύφεσης της αγοράς και ξηρασίας στις τσέπες των καταναλωτών, το τελευταίο που περιμένει να συναντήσει κανείς...
Στο κλίμα ύφεσης της αγοράς και ξηρασίας στις τσέπες των καταναλωτών, το τελευταίο που περιμένει να συναντήσει κανείς...
...είναι προϊόντα σε τιμές εξωπραγματικές, σε σχέση τουλάχιστον με την πραγματικότητα που βιώνει ο μέσος Έλληνας σήμερα.
Είναι απόλυτα κατανοητό ότι οι έμποροι πασχίζουν να τα βγάλουν πέρα, αλλά και ο κόσμος που βγαίνει στα μαγαζιά και στηρίζει τις τοπικές αγορές, θέλει να βλέπει τιμές που ανταποκρίνονται στο πορτοφόλι του.
Όσοι είχαν τη δυνατότητα να κάνουν πολύ ακριβές αγορές πριν, μπορεί να συνεχίζουν να την έχουν, οι υπόλοιποι όμως περιμένουν μια αναπροσαρμογή στα νέα δεδομένα που αντιμετωπίζουν.
Οι χαμηλότερες τιμές δεν είναι ζητούμενο απαραίτητα ζημιογόνο για τον έμπορο αλλά τονωτική ένεση για την ψυχολογία του καταναλωτή, που θα ανταποκριθεί καλύτερα σε μια προσιτή τιμή.
ΣοΡοκΑδα
Είναι απόλυτα κατανοητό ότι οι έμποροι πασχίζουν να τα βγάλουν πέρα, αλλά και ο κόσμος που βγαίνει στα μαγαζιά και στηρίζει τις τοπικές αγορές, θέλει να βλέπει τιμές που ανταποκρίνονται στο πορτοφόλι του.
Όσοι είχαν τη δυνατότητα να κάνουν πολύ ακριβές αγορές πριν, μπορεί να συνεχίζουν να την έχουν, οι υπόλοιποι όμως περιμένουν μια αναπροσαρμογή στα νέα δεδομένα που αντιμετωπίζουν.
Οι χαμηλότερες τιμές δεν είναι ζητούμενο απαραίτητα ζημιογόνο για τον έμπορο αλλά τονωτική ένεση για την ψυχολογία του καταναλωτή, που θα ανταποκριθεί καλύτερα σε μια προσιτή τιμή.
ΣοΡοκΑδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου