Το νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση του σιδηροδρόμου που κατέθεσε χθες στη Βουλή το υπουργείο Υποδομών, μεταφέρει τα βάρη του ΟΣΕ στο δημόσιο ταμείο και βάζει το μαχαίρι στον λαιμό των εργαζομένων που καλούνται να απαντήσουν στο δίλημμα «ή φεύγετε ή μένετε και τα χάνετε όλα» (ή, έστω, σχεδόν όλα).
Στο πολυσέλιδο κείμενο είναι εμφανής η πρόθεση της κυβέρνησης να βάλει στη διαδικασία ως τοποτηρητή την Ε.Ε. Η Κομισιόν καλείται να γνωμοδοτήσει επί μιας σειράς λεπτών ζητημάτων, προκειμένου προφανώς να ανοίξει αύριο ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συγκεκριμένα, οι Βρυξέλλες καλούνται να «ευλογήσουν»:
* Την ανάληψη από το Δημόσιο των δανειακών υποχρεώσεων του ΟΣΕ, συνολικού ύψους 10,7 δισ. ευρώ.
* Την ανάληψη από το Δημόσιο των δανειακών υποχρεώσεων του ΟΣΕ, συνολικού ύψους 10,7 δισ. ευρώ.
24ΩΡΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου