Το ποσό των 58 εκατομμυρίων ευρώ κατ’ έτος εμφανίζει ως παθητικό το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου, σύμφωνα με τις κινήσεις εξορθολογισμού που ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρία, το κόστος λειτουργίας της γραμμής Πελοποννήσου ανέρχεται σε 60 εκ. ευρώ ετησίως και τα έσοδα μόλις που φτάνουν τα 2 εκ. ευρώ.
Ως βασικές αιτίες για την κατάσταση αυτή προβάλλουν το τεράστιο κόστος λειτουργίας, οι σπατάλες σε συμπληρωματικές λειτουργίες αλλά και η πίεση από ανταγωνιστικά μέσα που οδήγησαν μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού σε άλλες επιλογές μετακίνησης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αρχίσει ήδη τις πρωτοβουλίες εξορθολογισμού των δαπανών με μια σειρά από ενέργειες όπως:
1.Το τηλεφωνικό κέντρο 1110 λειτουργεί με προσωπικό του ΟΣΕ (όχι με εργολαβία) και εξοικονομούνται 1,5 εκατ. ευρώ το χρόνο.
2. Με τις μειώσεις των δευτερευουσών απολαβών μειώθηκε και το κόστος μηνιαίας μισθοδοσίας κατά 2 εκατ. ευρώ.
3. Εξοικονομήθηκαν 800.000 ευρώ από ενοίκια με τη μετακόμιση των γραφείων στο μέγαρο του ΟΣΕ.
4. Καταργήθηκαν οι υπερβολικές εκπτώσεις στις μεταφορές εμπορευμάτων και μειώθηκαν τα έξοδα κατά 2 εκατ. ευρώ μηνιαίως.
5. Καταργήθηκε η γραμμή Αμύνταιο - Κοζάνη, δρομολογήθηκαν νέες γραμμές και το όφελος έφτασε στις 150.000 ευρώ μηνιαίως.
Αξίζει να τονιστεί ότι στις υπό κατάργηση γραμμές είναι και η γραμμή Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα – Πάτρα.
Ως βασικές αιτίες για την κατάσταση αυτή προβάλλουν το τεράστιο κόστος λειτουργίας, οι σπατάλες σε συμπληρωματικές λειτουργίες αλλά και η πίεση από ανταγωνιστικά μέσα που οδήγησαν μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού σε άλλες επιλογές μετακίνησης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει αρχίσει ήδη τις πρωτοβουλίες εξορθολογισμού των δαπανών με μια σειρά από ενέργειες όπως:
1.Το τηλεφωνικό κέντρο 1110 λειτουργεί με προσωπικό του ΟΣΕ (όχι με εργολαβία) και εξοικονομούνται 1,5 εκατ. ευρώ το χρόνο.
2. Με τις μειώσεις των δευτερευουσών απολαβών μειώθηκε και το κόστος μηνιαίας μισθοδοσίας κατά 2 εκατ. ευρώ.
3. Εξοικονομήθηκαν 800.000 ευρώ από ενοίκια με τη μετακόμιση των γραφείων στο μέγαρο του ΟΣΕ.
4. Καταργήθηκαν οι υπερβολικές εκπτώσεις στις μεταφορές εμπορευμάτων και μειώθηκαν τα έξοδα κατά 2 εκατ. ευρώ μηνιαίως.
5. Καταργήθηκε η γραμμή Αμύνταιο - Κοζάνη, δρομολογήθηκαν νέες γραμμές και το όφελος έφτασε στις 150.000 ευρώ μηνιαίως.
Αξίζει να τονιστεί ότι στις υπό κατάργηση γραμμές είναι και η γραμμή Πάτρα – Πύργος – Καλαμάτα – Πάτρα.
iliatora.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου