Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ

Η ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ ΜΑΣ,
ΑΝΝΑ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΗ  
ΚΟΡΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΣΤΡΙΓΑ 
(ΕΓΓΟΝΗ ΤΟΥ ΓΑΖΕΤΑ)

ΝΑΙ ΜΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟ ΣΟΪ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟΧΩΡΙ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ.
ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ 
ΑΣ ΤΙΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ :

  Εχω καρδιά που δεν ξεχνά, θυμάται και πονάει,
αγάπησε προδόθηκε κι ακόμα αγαπάει.

ΗΘΕΛΑ ΜΕΣ ΤΣΗ ΦΟΥΧΤΕΣ ΜΟΥ
ΧΑΡΕΣ ΧΙΑΛΔΕΣ ΝΑ΄ΧΑ,
ΝΑ ΤΣΙ ΜΟΙΡΑΣΩ ΑΠΛΟΧΕΡΑ
ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΣΧΑ. 

Δεν την εδιάλεξα εγώ γι αυτό δε μετανιώνω
λάθη που κάνει η καρδιά δε θέλω να πληρώνω

πες μου στη ξένη αγκαλιά
αν έβρηκες ραχάτι
να πω κι εγώ στη σκέψη μου
ν'αλλάξει μονοπάτι

Ολημερίς να στέκομαι στον ήλιο, δεν με αρπάζει...
μα με κεντούν τα χείλη της την ώρα που βραδιάζει...

Πάει ο καιρός που οι κοπελιές
τον παίρνανε λεβέντη
τώρα τον θέλουν αδερφή
και λέν΄ πως είναι trendy!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...