Μάλλον σκοπεύουμε να ξανα-διεκδικήσουμε τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα... Και, μάλλον, μας το κρατάνε για χριστουγεννιάτικη έκπληξη.
Γιατί, αλλιώς, δεν εξηγείται το ότι, εν έτει 2010, δηλαδή έξι ολόκληρα χρόνια μετά την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 στην Αθήνα εμείς συνεχίζουμε να υλοποιούμε έργα που είχαν ενταχθεί στον προγραμματισμό για το 2004!
Και όχι μόνο συνεχίζουμε με τα έργα, αλλά κρατάμε ενήμερους και τους πολίτες για την πρόοδό τους… και για τις όποιες μικροκαθυστερήσεις προκύπτουν.
Νέα παράταση, λοιπόν, παίρνει η ταλαιπωρία των επιβατών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, καθώς η διοίκηση του ΗΣΑΠ ανακοινώνει συνεχώς νέες ημερομηνίες ολοκλήρωσης των… ολυμπιακών έργων εκσυγχρονισμού του δικτύου του, που, ήδη, έχουν καθυστερήσει σημαντικά.
Νέα παράταση, λοιπόν, παίρνει η ταλαιπωρία των επιβατών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, καθώς η διοίκηση του ΗΣΑΠ ανακοινώνει συνεχώς νέες ημερομηνίες ολοκλήρωσης των… ολυμπιακών έργων εκσυγχρονισμού του δικτύου του, που, ήδη, έχουν καθυστερήσει σημαντικά.
Το έργο επρόκειτο να ολοκληρωθεί το Μάρτιο (του 2010, όχι του 2004). Στη συνέχεια, η ημερομηνία παράδοσης του έργου μεταφέρθηκε για τον Ιούνιο του 2010, κατόπιν για το φθινόπωρο και τελικά για το τέλος του 2010. Και έχει ο Θεός!
Στο μεταξύ, λόγω της παράτασης των έργων, οι επιβάτες του ΗΣΑΠ αναγκαστικά μετεπιβιβάζονται στο Μετρό, στους συρμούς του οποίου επικρατεί «σαρδελοποίηση», σχεδόν όλες τις ώρες λειτουργίας του, καθώς οι επιβάτες δύο μέσων μαζικής μεταφοράς συνωστίζονται σε ένα. Αλλά… έχει ο Θεός!
Ποια είναι η αιτιολογία για όλα αυτά; Σύμφωνα με τη Διοίκηση του ΗΣΑΠ, που παραμένει η ίδια που είχε διορίσει ο υπουργός Μεταφορών της προηγούμενης κυβέρνησης, Ε. Στυλιανίδης -προφανώς λόγω της αξεπέραστης ικανότητας προγραμματισμού και τήρησης του χρονοδιαγράμματος εκτέλεσης των έργων- φταίνε τα … αρχαία.
Στο μεταξύ, λόγω της παράτασης των έργων, οι επιβάτες του ΗΣΑΠ αναγκαστικά μετεπιβιβάζονται στο Μετρό, στους συρμούς του οποίου επικρατεί «σαρδελοποίηση», σχεδόν όλες τις ώρες λειτουργίας του, καθώς οι επιβάτες δύο μέσων μαζικής μεταφοράς συνωστίζονται σε ένα. Αλλά… έχει ο Θεός!
Ποια είναι η αιτιολογία για όλα αυτά; Σύμφωνα με τη Διοίκηση του ΗΣΑΠ, που παραμένει η ίδια που είχε διορίσει ο υπουργός Μεταφορών της προηγούμενης κυβέρνησης, Ε. Στυλιανίδης -προφανώς λόγω της αξεπέραστης ικανότητας προγραμματισμού και τήρησης του χρονοδιαγράμματος εκτέλεσης των έργων- φταίνε τα … αρχαία.
Μάλιστα, τα αρχαιολογικά ευρήματα που αποκαλύπτονται κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των έργων είναι η αιτία του κακού.
Ότι η μία κυβέρνηση φορτώνει τα δικά της κακώς κείμενα –που είναι υποχρεωμένη να διαχειριστεί– στις προηγούμενες, δεν είναι κάτι νέο, αντίθετα αποτελεί πάγια τακτική.
Ότι η μία κυβέρνηση φορτώνει τα δικά της κακώς κείμενα –που είναι υποχρεωμένη να διαχειριστεί– στις προηγούμενες, δεν είναι κάτι νέο, αντίθετα αποτελεί πάγια τακτική.
Αλλά ότι θα φτάναμε να φορτώσουμε τη δική μας ανικανότητα στον Περικλή, (ίσως και στην Ασπασία), τον Σωκράτη και τον Πλάτωνα, αυτό είναι άνευ προηγουμένου! Πού είσαι βρε Αριστοφάνη να μας χαρείς;
Όσο για τα έργα, το καταλάβαμε και δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχούμε. Και είμαστε έτοιμοι να υποστούμε αυτή τη μικρή επιπλέον ταλαιπωρία μέχρι να ολοκληρωθούν. Αρκεί –100 χρόνια μετά το 2004- που θα είναι πανέτοιμα για τη διεκδίκηση της Ολυμπιάδας του 2104!
newsday.gr
Όσο για τα έργα, το καταλάβαμε και δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχούμε. Και είμαστε έτοιμοι να υποστούμε αυτή τη μικρή επιπλέον ταλαιπωρία μέχρι να ολοκληρωθούν. Αρκεί –100 χρόνια μετά το 2004- που θα είναι πανέτοιμα για τη διεκδίκηση της Ολυμπιάδας του 2104!
newsday.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου