Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Αποτυχημένες ατάκες φλερτ

http://3.bp.blogspot.com/_9bCEWXSm1IY/TPAP0m3-rCI/AAAAAAAAhlY/qWpsWdvTeT4/s400/829727-245574.jpgΓεια σου. Σε έχω ξαναδεί στο μπαρ απέναντι είμαι σίγουρος.
Ναι, για αυτό σταμάτησα να πηγαίνω εκεί...

Γεια σου! Είμαι εκατομμυριούχος!
-Γειά σου! Δουλεύω για
. την εφορία. Τι καλά που γνωριστήκαμε!

Γεια! Παρατήρησα ότι με κοιτάζεις.
Όχι, λάθος κάνεις. Τον φίλο σου κάρφωνα.

Μωρό μου, που ήσουν όλη τη ζωή μου;
Το πρώτο μισό της ζωής σου δεν είχα γεννηθεί καν.

Και με τι ασχολείσαι στη ζωή σου;
Χορεύω σε drag shows.

Έλα τώρα! Αφού έχουμε έρθει εδώ κι οι δύο για τον ίδιο λόγο.
Ναι! Να βρούμε καμιά γκόμενα!


Γνωριζόμαστε από κάπου;
Ναι, δουλεύω στην κλινική που ήρθες για αυξητική πέους.

Θα ήθελα πολύ να πάρω το τηλέφωνό σου.
Είναι στον χρυσό οδηγό.
Ναι, αλλά δεν ξέρω το όνομα σου.
Μην ανησυχείς. Κι αυτό είναι στον χρυσό οδηγό.

- Είναι ελεύθερη αυτή η θέση;
- Ναι, και αν καθίσεις δεν θα είναι πια.

- Σπίτι σου ή σπίτι μου;
- Και τα δύο. Εσύ σπίτι σου κι εγώ σπίτι μου.

Να μπορούσα να σε δω γυμνή κι ύστερα να πέθαινα.
Αν μπορούσα να σε δω γυμνό, θα πέθαινα από τα γέλια.

Εεεεε... η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καμιά καλή ατάκα να σου πω!
Τέλεια! Συνέχισε έτσι!
Ουάου, είσαι ψηλή!
Ουάου είσαι τάπας! Τα λέμε!

Μποντ. Τζέιμς Μποντ.
Χάσου. Άντε χάσου.
Να και ένας που της την έφερε!!!!

Γεια, θες να σε κεράσω ένα ποτό;
Όχι, ευχαριστώ.
Μην ευχαριστείς εμένα. Τον Θεό να ευχαριστήσεις που επιτέλους κάποιος σε
ρώτησε.


24ΩΡΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...