Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2011

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΝΕΟΧΩΡΙΤΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Αγαπητοί συχωριανοί  φίλοι και φίλες που κατοικείται μόνιμα στην Αθήνα .

 Με  λύπη μου  θέλω να σας εκφράσω την μεγάλη μου απογοήτευση 
όσο αναφορά την αδιαφορία 65 περίπου εγγεγραμμένων μελών συχωριανών  οι οποίοι απαξίωσαν,

παντελώς την δημιουργία του ''ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΤΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ,,


Ως προσωρινός πρόεδρος του συλλόγου,
θέλω να εκφράσω την λύπη μου, για την απαξίωση που έδειξε σχεδόν το 85% των μελών

του συλλόγου του οποίου επρόκειτο να δημιουργηθεί και δυστυχώς η αδιαφορία και η απαξίωση που δείξατε''εσείς που δείξατε'' (μερικοί έδειξαν ένα ενδιαφέρον ,πήραν κάποιο τηλέφωνο, έστειλαν ένα μήνυμα ...ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑΝ  ) .


Στην πρώτη συνάντηση με ενημερώσατε ότι θα έρθετε περίπου 25 άτομα 

Ήρθαν μόλις....12 !!!!

Ενημέρωνα συνεχώς και γινόμουν ενοχλητικός ,έβαζα στο blog ψηφοφορίες πότε θέλετε να γίνει η δεύτερη συνάντηση ,έλεγα σε όποιον έβλεπα στο face book να ενημερώσει και άλλους  και η κατάληξη σήμερα να με έχουν ενημερώσει μόλις 7 άτομα 

Αν νομίζετε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε με αυτή την συμπεριφορά σας την απάθεια σας την απαξίωση σας  την νοοτροπία σας και την αδιαφορία σας ....λυπάμαι  αλλά μάλλον κάνετε μεγάλο λάθος.
Ζητήσατε να γίνει η δεύτερη συνάντηση κάπου κεντρικά : TO ΕΊΠΑΤΕ ΚΑΙ ΈΓΙΝΕ !!!!!

Yποχρεώθηκα στον πρόεδρο του συλλόγου των Λεχαινιτών (και τον ευχαριστώ) και μας παραχωρεί την αίθουσα τους στην Ομόνοια....

 Ζητήσατε να γίνει η 2η συνάντηση  μετά τις γιορτές :ΤΟ ΕΊΠΑΤΕ ΚΑΙ ΈΓΙΝΕ !!!!!

Ζητήσατε να γίνει ΣΑΒΒΑΤΟΚΎΡΙΑΚΟ :ΤΟ ΕΊΠΑΤΕ ΚΑΙ ΈΓΙΝΕ !!!!!

Εγώ και εσείς ψηφίσαμε και με 17 ψήφους αποφασίστηκε δημοκρατικά  να  κάνουμε συγκέντρωση για δυο ώρες την Κυριακή 9/1/11 στις 12 -2 το μεσημέρι: TO ΕΊΠΑΤΕ ΚΑΙ ΈΓΙΝΕ !!!!!

ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΚΥΜΜΑΤΑ ,ΧΛΕΥΑΣΤΗΚΑ ,ΥΠΟΝΟΜΕΥΘΗΚΑ,

ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ,

ΜΕ ΕΚΡΙΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΤΑΦΑΤΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΚΑΤΙ

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΨΗΦΙΖΑΝ (ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ,ΝΑ ΜΗΝ  ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ )
ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΡΥΝΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ....ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.... ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ!!!!! .ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ..ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ 
ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΩΤΕΡΑ ΤΩΝ...ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΜΟΥ !!!!

ΠΕΊΤΕ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ?
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑ?
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΛΑΘΟΣ?
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΕΧΩ ΑΔΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΛΕΩ ΟΤΙ    ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΤΕ ΠΛΗΡΩΣ .

 Αποσύρομαι προσωπικά από κάθε διαδικασία και αν κάποιος επιθυμεί να  συνεχίσει  την δημιουργία του συλλόγου και θέλει να  τον βοηθήσω θα είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή να το κάνω ως απλός στρατιώτης  .

Δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω ειλικρινά λυπάμαι !!!!!

 με Νεοχωρίτικους ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ 

ΣΤΡΙΓΑΣ Γ.ΙΩΑΝΝΗΣ 

Υ.Γ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...