Ακολουθεί γραπτό μήνυμα προς Vodafone:
Πως γίνετε να έχω ογκοχρέωση στα δεδομένα internet ενώ έχω Mobile Internet Unlimited; Γιατί δεν μου είπε η υπάλληλος ότι θα χρεώνεσαι...
μέχρι να βγει ο μήνας όταν ζήτησα την ενεργοποίηση της υπηρεσίας (τέλη Οκτωβρίου), έτσι ώστε να μην χρησιμοποιήσω το mobile internet; Γιατί το SMS έγραφε ότι η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε (ήρθε μετά από 45-60λεπτά την επίσκεψη στο κατάστημα); Γιατί ενώ έχω υποτίθεται σύμφωνα με το SMS ενεργοποιημένη την υπηρεσία να χρεώνομαι και να μην το ξέρω; Τον λογαριασμό μην περιμένετε να τον πληρώσω... και τα 3 συμβόλαια που έχουμε οικογενειακώς μάλλον θα τα ξεχάσετε...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Πως γίνετε να έχω ογκοχρέωση στα δεδομένα internet ενώ έχω Mobile Internet Unlimited; Γιατί δεν μου είπε η υπάλληλος ότι θα χρεώνεσαι...
μέχρι να βγει ο μήνας όταν ζήτησα την ενεργοποίηση της υπηρεσίας (τέλη Οκτωβρίου), έτσι ώστε να μην χρησιμοποιήσω το mobile internet; Γιατί το SMS έγραφε ότι η υπηρεσία ενεργοποιήθηκε (ήρθε μετά από 45-60λεπτά την επίσκεψη στο κατάστημα); Γιατί ενώ έχω υποτίθεται σύμφωνα με το SMS ενεργοποιημένη την υπηρεσία να χρεώνομαι και να μην το ξέρω; Τον λογαριασμό μην περιμένετε να τον πληρώσω... και τα 3 συμβόλαια που έχουμε οικογενειακώς μάλλον θα τα ξεχάσετε...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου