Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Η ξανθιά στο σχολείο...


Ένα κορίτσι γυρνά μια μέρα από το σχολείο , φωνάζοντας στη μαμά του...



-Μαμά , μαμά σήμερα τα παιδιά στο σχολείο μετρούσαν στη τάξη μέχρι το 5 αλλά εγώ ήξερα να μετράω μέχρι το 10 , να 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. Γιατί μαμά επειδή είμαι ξανθιά ;
-Ναι μωρό μου ναι ,απαντάει η μαμά της .
Την άλλη μέρα γυρνάει πάλι από το σχολείο ….
-Μαμά , μαμά σήμερα μαθαίναμε την αλφαβήτα. Τα παιδιά ήξεραν να την πουν μέχρι το Ε αλλά εγώ την είπα μέχρι το Θ.
Γιατί μαμά επειδή είμαι ξανθιά ;
-Ναι μωρό μου ναι ,απαντάει ξανά η μαμά της .
Την επόμενη μέρα γυρνώντας από το σχολείο , το ίδιο σκηνικό …..
- Μαμά , μαμά σήμερα μετά τη γυμναστική καθώς κάναμε ντους είδα ότι τα άλλα κοριτσάκια δεν είχανε στήθος , αλλά εγώ κοίταξε πόσο μεγάλο έχω , και δείχνει τα δυο μεγάλα μπαλκόνια της !!!!
Είναι γιατί είμαι ξανθιά ;;
και η μαμά απαντάει ντροπιασμένη …
- Όχι μωρό μου είναι γιατί είσαι 25 χρονών

24wro

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...