Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ...ΝΑΤΑ ΠΟΎΜΕ ?....ΚΑΛΑΝΤΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΥΠΡΟ.........Α Κ Ο Υ Σ Τ Ε ΤΑ

ΚΑΛΗΜΕΡΑ...Και χρόνια πολλά και καλά ...Υγεία και Ευτυχία σε όλους μας ...
Σήμερα η μέρα μας γυρίζει πολύ πίσω .Είναι πολύ συγκινητικό και ευχάριστο ,να θυμηθούμε τα παιδικά μας χρόνια . Ας γίνουμε όλοι παιδιά  ,ας πάρουμε το κουτί που φτιάχναμε από βραδύς  τυλιγμένο με πολύχρωμα χαρτιά και επάνω βάζαμε ένα χριστουγεννιάτικο στολίδι ή μια κάρτα Χριστουγέννων ,και  με την παρέα μας βγαίναμε να πούμε τα κάλαντα παρά την βροχή και το κρύο ...

Κοιτάζαμε ποιο σπίτι είχε αναμμένο φως να πάμε να χτυπήσουμε την πόρτα ....
Ο μπαρμπαΣπύρος ο φούρναρης ήταν ο πρώτος που μας υποδεχόταν , μετά όποια γυναίκα είχε σηκωθεί να ζυμώσει τα Χριστόψωμα ήταν η επόμενη που μας άνοιγε την πόρτα...
Υπήρχαν όμως και τα απρόβλεπτα αλλα πάντα καλοπροαίρετα  αστεία που μας έκαναν μερικοί συχωριανοί ..
Πχ Ο Ντινάκος ο Αρβανίτης με την γυναίκα του την ΚυραΓιώτα μου έκαναν χουνέρι που δεν το ξεχνάω ..αντί για κουραμπιέ με φίλεψαν {{σαρδέλες στο ξύδι}}  και αντί να μου δώσουν τάλιρο (5δρχ) μου έδωσαν 5 καρύδια(φυσικά μετά την πλάκα το 5δραχμο το πήρα)  ...Αυτό συνεχίστηκε και στα κάλαντα της πρωτοχρονιάς μέχρι που την επομένη χρονιά τους έκανα εξήγηση {{ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΩ  ΘΑ ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΣΑΡΔΕΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΥΔΙΑ }}..
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΙΧΙΣΜΕΝΑ ...ΑΚΟΥΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...