ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ BLOG ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ

ΠΡΟΣΟΧΗ ιστότοπός μας έχει ενημερωτικό χαρακτήρα.Σε αυτόν δημοσιεύουμε ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο ειδήσεις χαρούμενες και λυπηρές που αφορούν το χωριό μας, ρεπορτάζ και δελτία τύπου που δεχόμαστε, χωρίς όμως να φέρουμε την ευθύνη για αυτά καθώς δεν προέρχονται από δική μας έρευνα που δεν είναι δημοσιογραφική αλλά από τον κόπο και την δημοσιογραφία σωστών και εμπείρων δημοσιογράφων κυρίως της Ηλείας .Σε όλα τα παραπάνω υπάρχει πάντα ενεργός σύνδεσμος (αν πρόκειται για αναδημοσίευση) που παραπέμπει στην πρωτότυπη δημοσίευση.Εάν κάποιος θεωρεί ότι θίγεται ή προσβάλεται ή {{ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΤΑΙ }}από το περιεχόμενο κάποιων άρθρων μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο e-mail neohorikillinis@gmail.com για να μας εκθέσει τις αντιρρήσεις του.Την κύρια και αποκλειστική ευθύνη για τις αναδημοσιεύσεις την έχουν οι πηγές αυτών και σε αυτούς μπορείτε να απευθυνθείτε. ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Τα σχόλια που δημοσιεύονται από κάτω εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Η ιστοσελίδα "neohorikillinis.blogspot.com" δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.

Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Σε "μπλόκο" ναυτεργατών τα λιμάνια Πάτρας - Κυλλήνης και Ηγουμενίτσας


Σε κλοιό ναυτεργατών, μελών της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών και εργαζομένων στα πλοία της γραμμής Πάτρα-Ιταλία, Πάτρα – Κεφαλονιά, καθώς και των ναυτεργατών στις  γραμμές
Ζακύνθου Κυλλήνης – Πόρου Κεφαλονιάς, Ηγουμενίτσας -  Κέρκυρας και Ηγουμενίτσας  - Ιταλίας  βρίσκονται από τα μεσάνυχτα και για 48 ώρες τα λιμάνια της Πάτρας, της Ηγουμενίτσας και της Κυλλήνης.Στο λιμάνι της Πάτρας καθώς και στα υπόλοιπα λιμάνια της Δυτικής Ελλάδας και των νησιών του Ιονίου κανένα πλοίο δεν πρόκειται να αποπλεύσει ή να καταπλεύσει.

Σύμφωνα με τα όσα δήλωσε στο patratimes.gr o αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού  Θανάσης Ευαγγελάκης οι ναυτεργάτες « επιστρέφουν τη λάσπη που προσπαθούν να τους ρίξουν ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. που υποκριτικά και ξαφνικά θυμήθηκαν τον τουρισμό και τους αγρότες όταν είναι οι ίδιοι που πριν από λίγα εικοσιτετράωρα αύξησαν τα ναύλα στα πλοία ενώ αρνούνται πεισματικά να καθιερώσουν μειωμένο τιμολόγιο για τη μεταφορά των προϊόντων από και προς τα νησιά».
Ο κ. Ευαγγελάκης επεσήμανε πως την ίδια ώρα που η υπουργός Άννα Διαμαντοπούλου δήλωνε πως θα λύσει το πρόβλημα με την ένταξη του Οίκου του Ναύτη στον ΕΟΠΥΥ, οι συμβεβλημένοι γιατροί σε όλη τη χώρα προχωρούσαν σε «πάγωμα» των συνταγογραφήσεων διαμαρτυρόμενοι για την τραγική οικονομική κατάσταση που έχει περιέλθει ο οργανισμός πριν καλά – καλά λειτουργήσει
Τα προβλήματα
Τα περισσότερα προβλήματα για το λιμάνι της Πάτρας εντοπίζονται στη γραμμή της Αδριατικής καθώς και στο « μπατάλι» που εκτελεί το δρομολόγιο Πάτρα - Κεφαλονιά. Προκειμένου να αποφευχθούν εντάσεις το δρομολόγιο της ΑΝΕΚ για Αγκόνα, που κανονικά αναχωρεί από το λιμάνι της Πάτρας τα μεσάνυχτα, θ’ αναχωρήσει λίγο νωρίτερα.
Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα οι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ήδη αναπροσαρμόσει τα δρομολόγια, ενώ η πληρότητα για σήμερα Δευτέρα αλλά και από τη μεγάλη Πέμπτη και μετά αγγίζει το 100%.
Να σημειωθεί πως για τη γραμμή Πάτρα – Κέρκυρα δεν αναμένεται να υπάρξουν ιδιαίτερα προβλήματα καθώς τα δρομολόγια έως 5 Μαΐου έχουν πάψει να είναι καθημερινά, ενώ ούτως ή άλλως το διήμερο της απεργίας  δεν υπάρχουν δρομολόγια.
Μιλώντας στους patratimes.gr ο εκπρόσωπος των ναυτιλιακών πρακτόρων στην Πάτρα Κ. Βρής  επεσήμανε,  πως το γεγονός ότι η απεργία είχε προαναγγελθεί, ελαχιστοποιεί τα προβλήματα  τα οποία σε ό,τι αφορά στο λιμάνι της Πάτρας εντοπίζονται περισσότερο στη γραμμή για Αγκόνα,  καθώς και τη γραμμή Πάτρα – Κεφαλονιά.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα αναμένεται να δημιουργηθούν  στη γραμμή Κυλλήνη – Ζάκυνθος  -  Κεφαλονιά που αποτελεί  ουσιαστικά τη μοναδική  θαλάσσια «πύλη» σύνδεσης των  δυο νησιών με την Ηπειρωτική Ελλάδα.
Ήδη σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν ξενοδοχειακοί κύκλοι οι ακυρώσεις των κρατήσεων ξεπερνούν  - από τις ήδη μειωμένες λόγο οικονομικής κρίσης – το 30%
Σοβαρά προβλήματα υπάρχουν και στη γραμμή Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα καθώς  το πάγωμα των δρομολογίων προς την Κέρκυρα από την Πάτρα λόγω κρίσης και πετρελαίων ανέδειξε το λιμάνι της Ηγουμενίτσας σε μοναδικό πόλο σύνδεσης με το νησιά του Βορείου Ιονίου.
patrastimes.gr-ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: