Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Ηλεία: Τι δηλώνει η πρώτη μαθήτρια του νομού στις Πανελλήνιες


protiΑπό το 4ο Λύκειο Πύργου αποφοιτεί η μαθήτρια εκείνη που σύμφωνα με τις βαθμολογίες που υπάρχουν συγκεντρώνει την υψηλότερη στο νομό Ηλείας με 19.600 μόρια. Πρόκειται
για την Αγγελική - Ζωή Καραμιχαηλίδου, που δεν έκρυψε την ικανοποίησή της για το τελικό αποτέλεσμα και είναι έτοιμη για την σχολή της πρώτης επιλογής της.

«Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη γιατί με τόσο δύσκολα θέματα που έπεσαν κατάφερα να γράψω καλά. Το συστηματικό διάβασμα και η καλή προετοιμασία έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία μου.

Στοχεύω στο Οικονομικό ΣΑΣ και πιστεύω ότι το χω πετύχει. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου, την οικογένεια μου και γενικά όλους όσους με στήριξαν στην προσπάθεια μου αυτή».
ilialive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...