Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Το μήνυμα του Αβραάμ στον Μανωλά!


Το μήνυμα του Αβραάμ στον Μανωλά!
Να μυήσει τον… νέο, Κώστα Μανωλά στα μυστικά του Ολυμπιακού προσπάθησε ο… παλιός, Αβραάμ Παπαδόπουλος.


Ο νέος άσος των ερυθρολεύκων στη σημερινή του πρώτη στο προπονητήριο στο Ρέντη είχε συνομιλία με τον αρχηγό της ομάδας για περισσότερο από μία ώρα.

«Με την ψυχή που έχεις θα κάνεις μεγάλη καριέρα. Να πιστεύεις και να προσπαθείς και εδώ είμαι εγώ», ήταν κάποια από τα λόγια του Αβραάμ Παπαδόπουλου στον μικρό και συνέχισε τις… κατευθύνσεις του:

«Να είσαι συγκεντρωμένος. Ο Ολυμπιακός είναι οικογένεια και θα το καταλάβεις» του είπε.

Ο Κώστας Μανωλάς από την άλλη πλευρά του απάντησε: «Θα τα δώσω όλα για τον Ολυμπιακό. Χαίρομαι που θα σε έχω δίπλα μου».

Δ. Καππάτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ BAZAAR από του μαθητές του δημοτικού σχολείου Νεοχωρίου, με χορηγία της καφετέριας {{LA BOHEME }} Διον Παναγόπουλου

Είμαι στην μεγάλη και πολύ  ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι έγινε μια πολύ καλή και γενναιόδωρη πράξη από έναν επαγγελματία του χωριού μας ...