Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

ΤΕΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ Ο ΤΟΡΟΣΙΔΗΣ!

Την απόφασή του να συνεχίσει την καριέρα του στο εξωτερικό γνωστοποίησε με επίσημη δήλωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού ο Βασίλης Τοροσίδης μετά την συνάντηση που είχε με την διοίκηση της ερυθρόλευκης ΠΑΕ.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο site της ΠΑΕ Ολυμπιακός ο αρχηγός των ερυθρόλευκων μετά από έξι χρόνια στην ομάδα:
Δήλωση του ποδοσφαιριστή Βασίλη Τοροσίδη.
Με αφορμή τα όσα γράφονται και λέγονται για την ανανέωση ή μη του συμβολαίου μου, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα σεβόμενος τη μέχρι τώρα παρουσία μου στο μεγαλύτερο ελληνικό σύλλογο. Έχω αποφασίσει να συνεχίσω την καριέρα μου στο εξωτερικό. Θέλω να τονίσω ότι ο λόγος που πήρα αυτή την απόφαση δεν είναι οικονομικός. Θέλω να ζήσω το ποδόσφαιρο στο εξωτερικό. Είχα εδώ και καιρό μια πρόταση από τον Ολυμπιακό που με καλύπτει απόλυτα και ευχαριστώ γι αυτό και τη διοίκηση και τον Πρόεδρο. Αλλά η απόφαση μου είναι να παίξω εκτός συνόρων. Στην Ελλάδα για μένα υπάρχει μόνο ο Ολυμπιακός.
Βασίλης Τοροσίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...