Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Έφτασε στην Αθήνα για τον Ολυμπιακό ο Νέλσον Βαλντές



Έφτασε στην Αθήνα για τον Ολυμπιακό ο Νέλσον Βαλντές

Ο Νέλσον Βαλντές έφτασε στην Αθήνα και προορίζεται για αντικαταστάτης του Κώστα Μήτρογλου που μετακομίζει στην Αγγλία για λογαριασμό της Φούλαμ. Ο Παραγουανός θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και αν όλα πάνε καλά, την Πέμπτη θα υπογράψει συμβόλαιο ως το καλοκαίρι με τον Ολυμπιακό.

Ο Βαλντές έφτασε στην Αθήνα, φόρεσε το κασκόλ του Ολυμπιακού και δεν έκρυψε τη χαρά του που θα αγωνιστεί στον πρωταθλητή Ελλάδος:

"Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα με σπουδαία παράδοση σε τίτλους στην Ελλάδα αλλά και πορείες στην Ευρώπη. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι στην Ελλάδα, είμαι πολύ χαρούμενος που έχω τραβήξει το ενδιαφέρον μίας τέτοιας ομάδας.

Παρακολουθώ εδώ και πολλά χρόνια τον Ολυμπιακό και είμαι πολύ χαρούμενος που έχω την ευκαιρία να έρθω πλέον εδώ, είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Ελλάδα και ελπίζω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να παραμείνω εδώ."

Ο 30χρονος φορ θα αποκτηθεί με τη μορφή δανεισμού ως το καλοκαίρι από την Αλ Τζαζίρα ενώ στο συμβόλαιό του θα υπάρχει και οψιόν αγοράς από τον Ολυμπιακό.

Οι "ερυθρόλευκοι" δεν θα σταματήσουν εκεί αφού είναι κοντά σε συμφωνία και με τον Όσκαρ Τρέχο που προορίζεται για αντικαταστάτης του Βάις.
newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...