Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

ΑΝΔΡΕΑΣ Μ.ΜΙΓΚΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ ΚΥΛΛΗΝΗΣ ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Νοιώθω την υποχρέωση να ευχαριστήσω τις χιλιάδες συνδημοτών μας που στήριξαν με την ψήφο τους την παράταξη "Συμφωνία Πολιτών" και ανέδειξαν τον Ναμπιλ Μοραντ , δήμαρχο του Δήμου Ανδραβίδας -Κυλλήνης , για την επόμενη πενταετία...
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τους
802 ψηφοφόρους , που με εμπιστεύτηκαν και με ανέδειξαν δεύτερο Δημοτικό σύμβουλο , μεταξύ όλων των παρατάξεων του Δήμου.. Σε όλους αυτούς τους φίλους μου, οφείλω αυτή την επιτυχία και υπόσχομαι να φανώ αντάξιος των προσδοκιων τους...Σε μια θητεία όπου θα προσπαθήσω να κάνω πράγματα για τον τοπο , που θα ωφελήσουν τους πολίτες και την κοινωνία...Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου ,που ήταν στο,πλευρό μου όλον αυτό τον καιρό και στήριξε με κάθε τρόπο την προσπάθειά μου...Θα κάνω ότι περισσότερο μπορώ για να μην σας απογοητεύσω...Τέλος , αφιερώνω αυτή την εκλογή στον πάτερα μου που σε αυτή τη στιγμή θα ήθελα να είναι μαζί μου και να χαρεί...άλλα ίσως να με "βλέπει" από
κάπου ψηλά και να χαίρεται μαζί μου...Και πάλι σας ευχάριστώ όλους για την τιμή που μου κάνατε...

            Ανδρέας Μ.Μίγκος 
         δημοτικός σύμβουλος 
Δήμου Ανδραβίδας -Κυλλήνης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εκπολιτιστικός σύλλογος Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}: ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΩΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

  Αγαπητοί συγχωριανοί φίλες και φίλοι του εκπολιτιστικού συλλόγου Νεοχωρίου {{ΤΟ ΜΥΡΤΟΥΝΤΙΟ}}!  Ανακοινώνουμε ότι σήμερα πάρθηκε μια μεγάλη...