Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

ΧΡΥΣΟΥΛΑ Νικ ΨΥΧΟΓΙΟΥ ...Α΄ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ

Μετά την εκλογή μου με 89 ψήφους ως δεύτερη στην ψηφοφορία,  στην τελευταία εκλογική αναμέτρηση του πολιτιστικού συλλόγου του χωριού μας και εν συνεχεία ως
Α ΑΝΤΙΠΡΌΕΔΡΟΣ του ΔΣ του συλλόγου θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους όσους με εμπιστεύθηκαν να επιτελέσω το έργο που μου ανέθεσαν ...
Όπως όλοι γνωρίζουμε το χωριό μας δεν πρέπει και δεν είναι δυνατόν να μένει στην αφάνεια ..
Ο ρόλος των εκλεγμένων προσώπων σε ένα σύλλογο δεν είναι να πάρουμε πρωτιές στις εκλογές και να  είμαστε σε αδράνεια ...αλλα βοηθήσουμε το χωριό μας μέσω των συλλόγων να αναδειχτεί πολιτιστικά και βοήθωντας γενικότερα τον τόπο μας και τους συχωριανούς μας ....
Η εκλογή μου και η εμπιστοσύνη που μου δείξατε τιμώντας με ,με την ψήφο σας με γεμίζει μεν με αισιοδοξία μου δίνει δύναμη αλλα και κυρίως με γεμίζει ευθύνη που μαζί με τα άλλα μέλη του ΔΣ θα προσπαθήσω τόσο εγώ αλλά και όλα τα άλλα μέλη να κάνουμε το χωριό μας δυνατό και να κρατηθεί ψηλά ....
Το Νιχώρι μας αξίζει την προβολή γιατί έχει μεγάλη ιστορία την οποία οφείλουμε να διατηρησουμε και να διδάξουμε
Ενα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς σε όλους αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους αλλα και σε αυτούς που για προσωπικούς λόγους δεν κατέστει δυνατόν να με ψηφίσουν αλλά πιστεύουν σε εμένα ..
Σας ευχαριστώ θερμά ..
                              Ψυχογιού Χρυσούλα 
                            Α' ΑΝΤΙΠΡΌΕΔΡΟΣ 
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η Διευθύντρια του δημ σχολείου Κα Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ευχαριστεί τον ευγενή χορηγό του σχολείου Δ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

  Η Διευθυντήρια του δημ σχολείουΝεοχωρίου  Κυρία Ευγενία Αλεξανδροπούλου   με γραπτή επιστολή που ακολουθεί, ευχαριστεί θερμά  τον συγχωρια...